Citus Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Greetings, An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded. As you may not be aware of, this conflicts with Blizzard's EULA under section 4 Paragraph B which can be found here: WoW -> Legal -> End User License Agreement and Section 8 of the Terms of Use found here: WoW -> Legal -> Terms of Use The investigation will be continued by Blizzard administration to determine the action to be taken against your account. If your account is found violating the EULA and Terms of Use, your account can, and will be suspended/closed/or terminated. In order to keep this from occurring, you should immediately verify that you are the original owner of the account. To verify your identity please visit the following webpage: http://www.worldofwarcraft-review-battle.net Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues. Thank you for your time and attention to this matter, and your continued interest in World of Warcraft. Sincerely, Account Administration Blizzard Entertainment Bullshit eller real? mailen er "[email protected]" har blitt sendt den 2 ganger..discuss! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Bullshit. Awsome Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) mouse-over linken så ser du det. Endret 30. januar 2010 av Puro Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvis du ser på webadressen som er den egentlige linken ser du fort at den er falsk. En annen ting er at å Spoofe (forfalske sende-adressen til en e-post) er meget lett, så hvis du har sjanse til å se hele brevhodet så ser du den egentlige sende-adressen samt muligens IP'en den kommer fra (vet at Yahoo tilbyr denne muligheten med dems gratis e-post). Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Chrome sier at nettstedet som det linkes til er kjent for "nettfiksing"... Lenke til kommentar
jonathanHart Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 garantert phising. Som Sirius Cobra kommenterer over her, er det en god idé å forsøke å se på plain text-utgaven av eposten du har mottatt. Der vil du kune se hvilken adresse mailen faktisk kommer fra. Som det blir påpekt, å tulle med sendt-fra headeren er veldig lett. Hvis du bruker Gmail kan du trykke på den lille "more options"-trekanten oppe i høyre hjørne på eposten din, og trykke "view original". Arnis forslag om å sjekke sida det linkes mot opp mot kjente phising-sites er òg en svært god idé. Kos deg videre i azeroth, uten dårlig samvittighet Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nettsted rapportert som nettsvindel! Dette nettstedet på www.worldofwarcraft-review-battle.net er rapportert som en nettsvindel, og blokkeres basert på sikkerhetsinnstillingene dine. Nettsvindler er laget for å lure brukere til å gi fra seg personlig eller finansiell informasjon ved å etterligne kilder som du stoler på. Dersom du skriver inn informasjon på nettsiden kan det føre til identitetstyveri eller annen svindel. Firefox Phishing protection slår ut med engang Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bare bruke e-mail tracer eller bare bruke gmail til å filtrere ut slike mails. Chrome stopper også alt slikt før ulykken har skjedd. Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Får ca 20 mails daglig fra "blizzard" at noen har endra passord eller at jeg må svare på ulike personlige spørrsmål om accen min, så jeg bytta mail til battlenet accen min, å jeg får fortsatt all spam mailen til den gamle mailen, å all seriøs mail fra blizzard kommer til den nye. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 hehehe, det samme er med meg, bortsett jeg skiftet e-mailen for et eller to år siden. Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fått noen slike mail selv, selv om de havner rett på søppelpost. Lillebroren min fikk det også, og han er ikke registrert som WoW spiller en gang Selv om det kan være grunnet at han er registrert på battle.net via WC3. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, tror det er noe sammarbeid med battle.net og wow-scammers, får alltid ingame whispers med 'regsiter at wowarmorynetbattle.comnetcouk' og masse juggel, eller en aldri så fin liten wannabe-blizzard whisper med 'blizzard is now giving out free mounts, go to battlenetwowarmory.tosk', ser de på mils avstand. Aldri tro på mails fra blizzard, selv om det er FRA blizzard. Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Synes det er veldig greit når de starter whispers med ''hi''. Enkel shift click på navnet, ser at de er lvl 1, så er det veldig greit å bare ignorere denne personen Funker hver gang. Men jeg tror aldri verden blir fri fra wow scammere og gold-sellers Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nope, dessverre kommer de nok til alltid å tjene penger på dumme folk som ikke gidder å tjene gold selv, men bare 'vil ha det fort'. Skulle vært mulig å fjerne players istedet for bots, det er jo tross alt players som botene er etter. Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Så sant. Jeg tror det er mulig å investigate og finne ut om hvem som kjøper gull, men det er ganske vanskelig. Men hvis Blizzard hadde vært lure, hadde de tatt i bruk spammen til egen fordel. Hvis man går inn på sidene deres, så beskriver de der hvordan de skal gi deg pengene, fordi de trader dem ikke. Jeg undersøkte det en gang, en måte var å legge inn et worthless item til sånn 1k gold, så kjøper goldsellerne itemen, slik at du får pengene. Enkel måte å gjøre det på, slike salg kan også Blizzard undersøke. Ingen i verden som kjøper lvl 5 mat til 5k gold, med mindre du er litt ute å kjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå