Heyhooo Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hey.. Jeg fikk en venn til å bestille Bfbc fra cdon, men vi fikk ingen beta keys gjennom der tydligvis og Jeg MÅ ha en beta key. er det NOEN måte jeg kan skaffe en beta key uten å betale.. Og konkuranser? sjansen er 1-99999 så tviler på det. Men hørte noe om at de avbryter bestillingen etter de har fått beta keyen.. funker dette? Jeg har jo ikke Visa kort en gang Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Avbestill da vel, og kjøp på steam? Får vel på steam? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har du prøvd å sende en mail til CDON? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Avbestill da vel, og kjøp på steam? Får vel på steam? Dersom han ikke har visakort trenger han nok å spørre foreldrene sine om de er villige til å punge tu 420kr for at han skal få spille spillet tidligere? Lenke til kommentar
Slu Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jepp. Funka for meg. Måtte trygle. Faren min er ikke akkurat den typen som ELSKER at jeg tilbringer kanskje litt for mye tid foran skjermen. Hehe. Gleder meg til jeg blir stor, sterk og voksen 18-åring. Som forøvrig er snart. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 ..eller får ungdomsvisa fra Nordea. Fungerer fint, det óg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå