Vegar Jansen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Et knippe smarte miniprogrammer for skrivebordet. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor finner jeg miniprogrammet for Aksjekurser? Jeg har Windows 7, og det ligger ikke inne i Miniprogrammer i Kontrollpanel. Det gjorde det i Vista. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Selvmotsigelse å ha "gode" og "windows" i samme setning :-) Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hvor finner jeg miniprogrammet for Aksjekurser? Jeg har Windows 7, og det ligger ikke inne i Miniprogrammer i Kontrollpanel. Det gjorde det i Vista. Det viser seg at aksje-gadgeten ble fjernet i den ferdige utgaven av Windows 7 (jeg bruker fremdeles RC), men du kan sjekke ut dette alternativet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvorfor skulle jeg noengang trenge et avbrekk fra spotify og min egen tusenvis av sangers musikksamling for å høre på sanger som velges helt tilfeldig av radio-DJ'er. Det jeg faktisk trenger er en Spotify gadget fordi jeg hater å måte ta den opp hver gang jeg vil pause, velge neste osv. (jeg vet man kan trykke nede for å gjøre dette uten å måtte ta frem vinduet, men det er veldig irriterende). Lenke til kommentar
Gjest Helleveien. Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvorfor skulle jeg noengang trenge et avbrekk fra spotify og min egen tusenvis av sangers musikksamling for å høre på sanger som velges helt tilfeldig av radio-DJ'er. Det jeg faktisk trenger er en Spotify gadget fordi jeg hater å måte ta den opp hver gang jeg vil pause, velge neste osv. (jeg vet man kan trykke nede for å gjøre dette uten å måtte ta frem vinduet, men det er veldig irriterende). ÅÅ ! Jeg kunne ikke vært mer enig med deg på denne.. Spotify kan så Absolut ikke Erstattes av Nrk's Nettradio iallefall ! Det skal nå være sikkert og visst.. Og en Spotify Gadget er fra nå av det jeg ønsker meg til jul.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg