VEH_InnleggNO Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Arkadespillet kommer omsider på hjemmeformat. Les hele saken Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Holy makarony! Har aldri likt flyspil i det hele tatt, bortsett fra flyene i BF2, men dette ser jo helt villt fett ut! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Wow! Det så utrolig morro ut Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Husker er spillte After Burner på Sega Master System i sin tid, såg faktisk artig ut dette her da B) Lenke til kommentar
Ezzo Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Afterburner er en av få klassiske Sega serier jeg aldri har likt. Selv Space harrier var bedre. For ikke snakke om Panzer Dragoon. Særlig PD Orta på Xbox. Og Rez. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kult, får håpe denne versjonen blir bedre enn porten som jeg spilte på c64/amiga husker ikke helt i farta nå hvem av de det var men husker att jeg brukte en del coin på dette når det var arkade. Gledlig att det kommer som multi og ikke noe eksklusiv tittel Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Wow, ser virkelig fantastisk ut! Med presentasjonen i boks er det kun kontrollen det står på for min del, gleder meg til ein demo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå