VEH_InnleggNO Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 The Secret Armory of General Knoxx er tredje pakke til actionrollespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 veldig tøft, det er godt å se at de flittig utvikler på spillet. alltid gøy å se et spill som blir utviklet videre. har borderlands hjemme, men har så vidt spillt det pågrunn av andre tittler, må nok begynne å spille på det snart Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA! Mer Borderlands! Digger at de fortsetter og fortsetter å utvikle spillet! Og endelig kommer de med nye kjøretøy ^^ Jippiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar
aeh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg kjøpte Borderlands gjennom Gamersgate, men de har ikke noen av tilleggspakkene. Noen som vet hvordan jeg får spilt dem da? Jeg må vel ikke kjøpe butikkversjonen av Borderlands først? Lenke til kommentar
Jaanus Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg hadde satt større pris på om de satset mer på større ekstrapakker, i stedet for mange små addons Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Herlig. Mad Moxxi's Underdome Riot var en aldri så liten skuffelse når man spiller alene, så gleder meg til denne! Spent på å se hva slags spesiell Claptrap vi får denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå