Gå til innhold

GTA IV DLC til PS3 og PC

SimenB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig :D Var i Ski i går og lurte på om jeg skulle kjøpe de til 360, men tenkte jeg hadde nok med Mass Effect 2. I dag ser jeg de er annonsert tuil PS3. De skal jeg kjøpe når de kommer :)

Hvorfor det? Hvis du har 360 så er det vel bedre å kjøpe der enn på PS3 med tanke på pris. Episodene vil sikkert koste 400-500kr på PS3 mens man kan finne de for under halvparten på 360 nå. Og enda billigere brukt.

Lenke til kommentar
Endelig biggrin.gif Var i Ski i går og lurte på om jeg skulle kjøpe de til 360, men tenkte jeg hadde nok med Mass Effect 2. I dag ser jeg de er annonsert tuil PS3. De skal jeg kjøpe når de kommer smile.gif

Hvorfor det? Hvis du har 360 så er det vel bedre å kjøpe der enn på PS3 med tanke på pris. Episodene vil sikkert koste 400-500kr på PS3 mens man kan finne de for under halvparten på 360 nå. Og enda billigere brukt.

Har vel med at han/hun foretrekker å spille på PS3? Har selv en X360 men kommer selv til å kjøpe dette til PS3 selv om en får en komplett pakke fra play til under 200kr. Endel pga jeg liker PS3 bedre og vil ha mest mulig trophies på den..X360 blir kun brukt når jeg ikke har noe annet valg.

Litt fanboy aktig men slik er det nå da bare smile.gif

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Nesten helt utrolig hvor slepphendte MS har vært med sjekkheftet, 50 millioner for to episoder som kun er tidseksklusive. Skaffet aldri de to episodene til 360 fordi jeg syntes att GTA IV ikke levde opp til forventningene så hvor bra/dårlige disse to episodene er vet jeg lite om men er iallefall hyggelig att flere har nå muligheten til å gå til anskaffelse av disse.

Lenke til kommentar

Så du har 360 og har hatt lyst på lost and damned og gay tony men har enda ikke kjøpt noen av de fordi du foretrekker PS3? Merkelig hva merkenavn gjør med folk.

Har egentlig vist mer eller mindre at det ville dukke opp til PS3 etterhvert...så den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Men det har egentlig bare blitt glemt i et mylder av alt for mye spill i det siste....men blir nok å plukke det opp til PS3 iløpet av sommeren.

Lenke til kommentar

Jeg håper de kjører på med trophies. Er det Achievements på 360-versjonen?

Alle X360 spill har achievments, endelig er det på alle nye spill til PS3 også nå. Får håpe dem har lagt med trophy belønninger til HOME slik dem har gjort i White Knight Cronicles...håpe det blir mer standard etterhvert også.

Lenke til kommentar

Jeg håper de kjører på med trophies. Er det Achievements på 360-versjonen?

Alle X360 spill har achievments, endelig er det på alle nye spill til PS3 også nå. Får håpe dem har lagt med trophy belønninger til HOME slik dem har gjort i White Knight Cronicles...håpe det blir mer standard etterhvert også.

Godt, da blir det definitivt kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...