blondi_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg trenger nye høytalere til pcen min! Skal være 2 høytalere og en subwoofer! Prisen bør være under 1600! Har noen noen forslag? Lenke til kommentar
Snow_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg trenger nye høytalere til pcen min! Skal være 2 høytalere og en subwoofer! Prisen bør være under 1600! Har noen noen forslag? Hei, kanskje denne http://www.elkjop.no/product/data/tilbehor-data/hoyttaler/LT9701910914/logitech-hoyttalersystem 2 høytalere on en subwoofer, til under 400 Endret 1. mars 2010 av Snow Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det høres ut som logitech z-2300 er høytalerne som passer for deg, men en kraftig bass og god lyd for tusenlappen! Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 SVÆRT god lyd faktisk husker selv når jeg satt på TG i 08 og klarte overdøve alt annet rundt meg med mitt kjære Z-2300 sett. Var deilig å bare høre mitt eget for å si det mildt Det er også svært solid, tåler fjell rett of slett. Hadde det i 4 år før jeg ga det videre til lillebror som nå nyter de tunge bass vibber. Selv fraktet jeg dette høyttaler settet mellom 2 leiligheter, tur frem og tilbake mellom uendelig antall kompisser og hjemturer, samt turen til TG (fra stavanger). Fungerer like bra nå som dagen jeg kjøpte det. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå