ostesaks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Likte ikke eneren noe særlig, men herre jesus så feit oppfølgeren virker! De har kutta ut den teite openworld-delen også. http://www.giantbomb.com/quick-look-no-more-heroes-2-desperate-struggle/17-1938/ PS: Se hele greia, blir bare kulere og kulere hehe. Edit: Slippes i April i Norge. Allerede ute i USA. Endret 13. februar 2010 av ostesaks Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 forsøkte meg litt på enern her om dagen, men orka ikke lengre enn opplæringen.. Mulig det bare er meg.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Det er ikke bare deg niggle, det spillet er grusomt kjedelig. Skal sies at jeg presset meg gjennom hele driten kun fordi jeg ga 499,- for det. Tviler sterkt på at jeg kjøper NMH2, for det ser ut som akkurat det samme som NMH, bare uten openworld og med litt bedre sideoppdrag. Endret 28. januar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jeg ga heldigvis bare 100 spennos blir vel noen gamestopkampanjer snart Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kom meg aldri igjennom det første, Wii`en min presterte på ett eller annet vis å lage enn herlig ripe i discen...mulig noen har kommet bort konsollen ved bruk...så var det spillet i dass. NMH2 ser ganske tøfft ut må eg inrømme Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 http://www.eurogamer.net/articles/no-more-heroes-2-desperate-struggle-review 8/10 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ah, trodde det var verdt å spille gjennom 1'ern først, så jeg har allerede kjøpt den. <_< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg synes forsåvidt det var gøy. Det var utrolig ensformig, men det var noe utrolig tilfredsstillende med hvordan man tok knekken på folk i det spillet. Og så var jo alt så sært at man måtte bare se hva som skjedde videre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Spiller gjennom eneren nå. Det er et veldig kult spill, men det prøver så hardt å være kult at godt gameplay går litt i glemmeboka. Heldigvis ser det ut som om toeren retter på det meste som er feil med forgjengeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå