Joachim_F Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bad Company 2 har fått demo på Xbox 360 og betaversjon på PC. Les hele saken Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Midt oppi Mass Effect 2 kommer DICE og lokker med BC2 igjen , denne gang på Xbox Var ihvertfall uttrolig deilig å spille med 360 kontrollen etter alle timene eg brukte på PS3 betaen! Friskt at de var ett nytt map i denne omgang Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Betyr dette at jeg må forhåndsbestille spillet for å prøve beta testen på xbox? Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Betyr dette at jeg må forhåndsbestille spillet for å prøve beta testen på xbox? Neida, den skal ligge på marketplace. Du må ha gold for å få lastet ned. For å få tilgang til PC betaen må du forhåndsbestille Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Skal kose meg med Mass Effect 2 først så skal jeg leke meg med dette! Åå for en dag! Mass effect 2, DLC til AC2, å dette. Nice! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvordan er grafikken på PC versjonen? Regner med den ser litt mer oppdatert ut enn BF2, selv om jeg vet aldri med alle disse consoll-portene... Flyter det bra og greit med fps også? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Battlefield, ikke BattleField. Sammensatt ord. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Beta-en er awesome, flyten er awesome, grafikken er awesome og fysikken er som en våt drøm. Noen gang irritert deg over han karen som alltid sitter å sniper gjennom det lille vinduet i huset fra basen? Vel, hvorfor ikke bare sende en RPG rett i trynet på han å blåse vekk hele veggen han sitter bak? JA TAKK! Dette spillet er _awesome_ ! Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Gaah, typiskt at xboxn min tryna i går da... E74 ftw! Lenke til kommentar
airstreetfish Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 finner ikke innstillingene til å spille beta kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fant ikke noe beta på marketplace ? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ikke beta, demo! Du finner den hvor alle de andre demoene er Lenke til kommentar
ketle Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ettersom jeg bare har ett 8800 GT 512mb grafikkort så synes jeg ikke at grafikken er spesielt bedre enn på PS3 betaen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kommer det demo til pc? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kommer det demo til pc? Kanskje til release, når de har en ferdig versjon. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er ikke ofte jeg gidder å teste demoer, og hvertfall ikke til spill jeg allerede har forhåndsbestilt, men denne måtte jeg bare laste ned. Gleder meg ikke mindre til spillet kommer nå etter å ha prøvd demoen, for å si det sånn. COD-seriens MP-del har jeg aldri likt, men dette er bare digg! Lenke til kommentar
tusank ja jeg har spurt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 det her var helt nydelig, bare å legge meg til om du har lyst til å spille. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dette spillet virket jævlig bra. Har ikke prøvd det selv siden Xboxen min har tryna (igjen), men skuet når en venn spilte. Sykt gode physics og sound-effects! Disse to faktorene er det som skaper spillet for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå