VEH_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dystre Metro 2033 har fått slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bare meg, eller er det noe som skurrer her? "Undergrunnskrig i februar" "Metro 2033 slippes i USA 16. mars og i vår verdensdel 19. mars." Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Her gikk det litt raskt. Rettet opp. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 gleder meg! Tror dette blir fett, men nå er det på tide og fyre opp Mass Effect 2! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gleder meg. Som sagt så får jeg Staler og Fallout 3 vibber når jeg ser trailere og bilder. Øst-europeisk produksjon tror jeg blir ett pluss, noe man merker i feks stalker eller men of war. Det gir en ekstra følelse av mystikk når spillene ikke er laget helt strøkne, som om feks et stort amerikansk selskap skulle ha laget det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå