Jon Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 En kompis av meg har problemer med dette. Noen som vet om disse platene har noen kopibeskyttelse, og i så fall; tips..? Og til alle som komer med "dette er ikke noe varez forum" osv; spar dere! Så dyre spill er synes jeg det er en helt ryddisg sak å lage kopi i tilfelle ett eller annet skulle skje! Jon Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Har dere prøvd CloneCD? Hak ut "les subchannel data fra dataspor+lydspor, Rask feilign. og intelligent feilakt... da tror jeg det går. Lenke til kommentar
Jon Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 ...Er det normalt at brennern bruker uvanlig lang tid på å lese cd'n (kopiere) med disse innstillingene? (Har bare brenner, så kan ikke brenne "on the fly") Jon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Ja det er helt normalt at den bruker ca 7-9 min på å koppiere ei beskyttet plate Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Brennern min brukte en time på en, men så ble kopien ubrukelig også... Lenke til kommentar
Jon Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Forsøkte det som ble foreslått i går, men cd nr 1 og 3 funker ikke. Den kopiert og brant uten feilmeldinger, men maskinen ville ikke installere fra den. CD 2 gikk greit, men ikke 3.Noen som har andre "triks"...? Kanskje andre brenneprogram? Bruker forresten en Lite-On 24x brenner (LTR-24102B ) hvis det skulle ha noe å si. Jon Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Bruk clonecd og clonedatabase!! Ikke no problem Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Eller ta en vanlig kopi og hent crack til denne på http://www.gamecopyworld.com (dette er en LOVLIG side der du får en advarsel om at kopiering av cd'er er ulovlig!!!) Dette er en ganske tungvindt måte, men den funker Lenke til kommentar
Jon Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 13:54, thomasolsen skrev:Bruk clonecd og clonedatabase!! Ikke no problem Clonedatabase sier du...? Hvordan funker dette, og hvor finner jeg info? Lenke til kommentar
Jon Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 13:59, norpheus skrev:Eller ta en vanlig kopi og hent crack til denne på http://www.gamecopyworld.com (dette er en LOVLIG side der du får en advarsel om at kopiering av cd'er er ulovlig!!!)Dette er en ganske tungvindt måte, men den funker Det ødelegger litt av poenget som er å få en sikkerhetskopi dah... Btw; spillet trenger ingen crack... [Krever ikke å ha cd'n i.] Jon Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 CloneCd funket med default instilinger hos meg:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå