Teknofil.no Gjest Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg tror nok Apple allerede har undersøkt i markedet, og er ganske sikre på at dette blir en storselger! Som mange sier er den utrolig mye enklere å bruke fra sofaen enn en laptop eller nett pc. Sikkert kjøp for min del dersom prisen ikke blir for høy. (&4 GB modellen med 3G.) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 går det ann å høre på musikk på den? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 går det ann å høre på musikk på den? Musikk og film går ann. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er det bare meg så vil ha denne dingsen? Jeg har verken bærbar data, ingen Iphone/iTouch eller pc på rommet mitt.. Skal legge av noen kroner i måneden så skaffer jeg iPaD med tiden :D Gleder meg allerede til den kommer, kan gjerne betale 4000kr for den!!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi er vel alle enige om at den ikke passer i bukselomma. Ergo lite praktisk å ta med seg ut. Så denne er tydeligvis ment for hjemmebruk foran peisen hvor man kan surfe på internett, høre på musikk, spille spill eller lese bøker på den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Men hvorfor ikke bruke en allerede eksisterende MacBook til nettopp det? Større oppløsning, ordentlig operativsystem og man kan iallefall styre musikken og lese VG Nett samtidig. Jeg ser jo at det å ha en plate i fanget er lettere enn å ha en bærbar der, men jeg klarer bare ikke helt å se hvorfor de har gått for såpass lave specs og ingen multitasking. Det finnes telefoner der ute med bedre prosessorer enn denne. Ja, jeg vet at hardware ikke er fokuset på en Mac, jeg har en selv, men likevel. Litt må man da prestere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg