TST Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Besøk fra Gears of War-gutta. Se filmen nå Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dette er jo rett og slett bare konge! Vi må vente på Gears 3, men her kan vi leke mer med Marcus og Dom. Fantastisk. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 haha, tidenes crossover Er dog overrasket over at Marcus viser ansiktet sitt på ps3. Har alltid sett på han som en av de fremeste xbox frontfigurer, rett ved siden av master chief.. Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 HÆ!? Denne så jeg ikke komme. Lo litt av logoen Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ehh.. lost planet og GoW i samme spel? w00t? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 haha, tidenes crossover Er dog overrasket over at Marcus viser ansiktet sitt på ps3. Har alltid sett på han som en av de fremeste xbox frontfigurer, rett ved siden av master chief.. uten at jeg vet, vil jeg tro det er kun de som kjøper spillet på xbox 360 som får denne muligheten.. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er dog overrasket over at Marcus viser ansiktet sitt på ps3. uten at jeg vet, vil jeg tro det er kun de som kjøper spillet på xbox 360 som får denne muligheten.. Ah, høres fornuftig ut. Ps3-eiere får trolig en pensjonert snake på sine kopier Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fy f*** så tøft :w00t: Dette blir et kjøp Plutselig virket 18 mai langt unna Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 wat. Er dette faktisk et spill? Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 wat. Er dette faktisk et spill? Håper da det Begynte å lure på det samme i starten jeg og men da jeg så det på andre sider så ble jeg helt mindblowed. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 omg marcus fenix and dominic santiago were so badass in this other game so this game has to be the shit as well im gonne buy this game immediately omg its not out yet wtf nooooo its is too long ´till release Og når spillet kommer ut er det fåtallet som husker det. Lost Planet var et koselig spill litt annerledes enn de fleste andre skytespill der ute og jeg storkoste meg med det hele veien igjennom, men Marcus og Dom gjør ikke oppfølgeren til noe bedre spill. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dette må da bare bli tidenes bad-ass game . Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 hahaha! jeg måtte le, på en god måte for det var drittøff video.. tok jo helt syk av XD Lenke til kommentar
nikkou Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ifølge wikipedia er det kun xbox 360 som vil få Gears of war karakterene, ja... Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det står 18 mai på flere sider, jeg håper at bare det ikke blir flere utsettelser. Kilde 1 Kilde 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå