FrenChie Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Er amd prossesorer vanskelig og montere eller?! Kan det lett knekke osv...! Har tenkt å bestille ny cpu, så trenger litt tips ^^ Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Er amd prossesorer vanskelig og montere eller?! Kan det lett knekke osv...! Har tenkt å bestille ny cpu, så trenger litt tips ^^ Neida det går bra, skal ikke bruke makt når du monterer den. Les resten her: http://www.hardware.no/guider/pcbygg/index5.html Njaal Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Nei, de knekker ikke lett, eneste som kan skje er at du knekker av hjørnene på core, men da har du ikke håndtert CPU'en din riktig. Er ikke meningen at man skal kaste kjøleren på CPU heller. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Er ikke meningen at man skal kaste kjøleren på CPU heller. Neppe 8) Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg skjønner ikke hvordan folk faktisk greier å knuseknekke prosessoren. Har selv montert 20 AMD prosessorer og har aldrig hatt problemer. (Hvis vi ganger antall prosessorer med antall ganger de er tatt ut og inn er vi nok oppe i hundre) Lenke til kommentar
Tweedledee Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det er enkelt. Jeg gjorde det for første gang da jeg bygde min nåværende PC for to år siden, hadde ingen problemer. Er vel bare å bruke sunn fornuft og å være litt forsiktig. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Du skal være veldig uforsiktig om du skal klare å ødlegge en AMD kjerne. Jeg tror du klarer å montere en kjøler på en AMD prosessor uten problem Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Bare hold den vekk fra herr Formann her på forumene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå