mcgroven Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Velkommen til landsbyen Kingsmouth. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 veldig tøft, kan være ganske kult å ha en litt mystisk båt by å løpe rundt i og det er på tide å få litt mer info om TSW ja håper på 3 trailer snart. Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 åhhhh, jeg vil ha! Xbox 360 støtte tar jeg dog med en eurpall salt, tatt i betraktning AoC, dog dette kan kanskje være en lettere port. Uansett, ser stort fram til dette. Elsker at det endelig begynner å komme en del forskjellige MMO, spiller f.eks. APB beta for øyeblikket, satan det er artig! A propos, får vi se en Gamer artikkel på dette snart? Vet dere har noen gamle, men en preview eller noe? Tror ikke nok mennesker er klar over hvilket spill dette er som står på trappene Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 skal vel mye til at det blir en preview av noe som sannsynligvis knapt nok er kommet av tegnebrettet Lenke til kommentar
Materie Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 De er nok betydelig lengre enn tegnebrettet, tatt i betraktning at de har drevet med det i endel år nå Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 En veldig kreativ måte å promotere spillet på, og jeg må si at det lille jeg har hørt om det så virker det absolutt interessant. Bare synd at jeg ikke har konsentrasjonsevnen eller engasjementet til å sette meg inn i alt, men for de som har det er nok dette veldig moro Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 skal vel mye til at det blir en preview av noe som sannsynligvis knapt nok er kommet av tegnebrettet APB jeg henvist til, men det ble kanskje litt uklart.. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tror ikke det skal være så høye håp om en Xbox360 versjon av spillet. Hvor lenge ble det ikke lovet og sagt at det skulle komme et AoC til 360? Lenge etter folk slutta å tro på det ihvertfall. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tror ikke det skal være så høye håp om en Xbox360 versjon av spillet. Hvor lenge ble det ikke lovet og sagt at det skulle komme et AoC til 360? Lenge etter folk slutta å tro på det ihvertfall. Funcom hadde vel nok med å i det hele tatt holde liv i PC versjonen. De fleste MMO spill krever vel en god del arbeid i etterkant av release også, og slik jeg forstod det (har ikke spillt AoC) så var det en god del problemer som måtte rettes opp i. Hadde AoC vært en umiddelbar suksess ville kanskje sjansene vært større for en 360 versjon. I og med at The Secret World også er et MMO har du nok rett i at en 360 versjon kan man se langt etter, jeg tror ikke Funcom har kapasitet til å holde liv et så stort spill på to plattformer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nokså åpenbar referanse til Lovecrafts Innsmouth, så da kan vi vel trygt kan regne med at at konspirasjonen som driver TSW kommer til å anta cthulhiske proporsjoner. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Ikke minn meg på Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Da må jeg bare fyre det opp igjen, og jeg har ikke tid! Lovecraft er en good read også. Lenke til kommentar
AoE3Digger(Johan) Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nokså åpenbar referanse til Lovecrafts Innsmouth, så da kan vi vel trygt kan regne med at at konspirasjonen som driver TSW kommer til å anta cthulhiske proporsjoner. Navnet er åpenbart satt sammen av Kingsport og Innsmouth, begge steder oppdiktet av Lovecraft. Dette virker lovende. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ragner twittret nettopp følgende: "Bits & pieces are finally coming together for deadline this PM. Just waiting for the latest GUI fixes - which look great - and then...boom!" Hva er det han snakker om? Det kan da ikke være TSW? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 leste det fra twitter eg og, tror det er snakk om TSW ja. høres nesten litt ut som de endelig er ferdig med å lage GUI'et, håper vi får se det snart Lenke til kommentar
karakas Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men hva mener han med "PM"? Production Month? Og hva mener han med BOOM?!?!? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 The Secret World ferdig innen 18-24 måneder. Synest det virker å være veldig lenge. Hadde sett for meg 9-16 Nevertheless, players will try to play in the coming months. Selon Miguel Caron, The Secret World devrait être disponible dans les bacs « d'ici 18 à 24 mois ». Said Miguel Caron, The Secret World should be available in bins "within 18 to 24 months. http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http://www.jeuxonline.info/article/8029/the-secret-world-moult-projets&sl=auto&tl=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå