Gå til innhold

PS3 er hacket

Zlatzman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja...du må nå ha en blu ray brenner, image fil (60 gb++) og blu ray brenne plater. Er ikke det en dyr affære? Synest nesten mr hotz burde få seg en jobb en eller annen plass. Fyren virker litt genial.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Det er nok ikke dyrere å piratkopiere spillene enn å kjøpe de i butikken, uheldigvis. Hell i ulhellet er jo at filstørrelsen og formatet helt sikkert er nok til å holde iallefall de fleste unna foreløpig.

Dessuten er Sony allerede på saken og det er jo ikke snakk om at folk kan begynne å spille brente spill helt enda, men kun at de nærmer seg.

Lenke til kommentar

Piratkopiering av konsoll spill er heldigvis ikke så utbredt som på pc. Håpe Sony kommer med en firmware som tetter igjen "hullene" og at om en går online så blir konsollen bannet for life evnt gjør noe faenskap med maskinen så den slutter å funke.

Lenke til kommentar

Dessuten er Sony allerede på saken og det er jo ikke snakk om at folk kan begynne å spille brente spill helt enda, men kun at de nærmer seg.

Sony er på saken ja, men det er stadig usikkert om de kan tette hullet.

Mr Hotz said that the nature of his PS3 hack means that Sony may have difficulty patching the exploit.

"We are investigating the report and will clarify the situation once we have more information," said a Sony spokesman.

Lenke til kommentar

Jeg håper vi får se homebrew i stil med det vi har sett på PSP. Her må jo mulighetene for diverse emulatorer være svært gode. På den andre siden spørs det om det kan koste mer enn det smaker å flashe en 60gb fra realease. Jeg venter hvertfal til ting er på trygg grund ...

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke lov, men det driter de i.

Desuten så er jeg litt overasket over at halvparten av folka her begynner å snakke om piratkopiering med en gang, det er også mange lovelig ting man kan gjøre med homebrew. Desuten så er det ikke sikkert at den er hacket, det er bare en fyr som påstår det.

Det er jo tross alt fyren som var den første til å hacke iPhone så det er vel ikke "bare en hvilken som helst fyr" heller.

Og der var "exploit" koden ute:

http://n4g.com/industrynews/News-464600.aspx

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke lov, men det driter de i.

De bør ikke drite i slikt, med mindre de ønsker massesøksmål fra alle EU-land. Men jeg er enig i at Sony har tatt noen liknende upopulære trekk.

Håper det ikke skjer i dette tilfellet. En hacket ps3 hadde blitt et perfekt mediasenter. Stillegående, muligheten for å sette i så stor harddisk som en vil, og kan spille blu-ray

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Egentlig synes jeg det faktum at man ikke kan laste ned og brenne PS3-spill gjør PS3 til en mer kvalitetskonsoll. Da jeg hadde X360 lastet jeg ned og brant alt som var av spill med det samme en gruppe releaset de og det førte jo bare til at jeg hadde så mange spill å velge mellom at jeg aldri spilte noen av de..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...