Zlatzman Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det tok sin tid, men nå er visst PS3 hacket den også. kilde: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8478764.stm Noen som tror vi får se bra homebrew til den (håper på spotify!)? Frykter det nesten utelukkende blir fokusert på å spille brente spill. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) jaja...du må nå ha en blu ray brenner, image fil (60 gb++) og blu ray brenne plater. Er ikke det en dyr affære? Synest nesten mr hotz burde få seg en jobb en eller annen plass. Fyren virker litt genial. Endret 25. januar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er nok ikke dyrere å piratkopiere spillene enn å kjøpe de i butikken, uheldigvis. Hell i ulhellet er jo at filstørrelsen og formatet helt sikkert er nok til å holde iallefall de fleste unna foreløpig. Dessuten er Sony allerede på saken og det er jo ikke snakk om at folk kan begynne å spille brente spill helt enda, men kun at de nærmer seg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Piratkopiering av konsoll spill er heldigvis ikke så utbredt som på pc. Håpe Sony kommer med en firmware som tetter igjen "hullene" og at om en går online så blir konsollen bannet for life evnt gjør noe faenskap med maskinen så den slutter å funke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Dessuten er Sony allerede på saken og det er jo ikke snakk om at folk kan begynne å spille brente spill helt enda, men kun at de nærmer seg. Sony er på saken ja, men det er stadig usikkert om de kan tette hullet. Mr Hotz said that the nature of his PS3 hack means that Sony may have difficulty patching the exploit. "We are investigating the report and will clarify the situation once we have more information," said a Sony spokesman. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg håper vi får se homebrew i stil med det vi har sett på PSP. Her må jo mulighetene for diverse emulatorer være svært gode. På den andre siden spørs det om det kan koste mer enn det smaker å flashe en 60gb fra realease. Jeg venter hvertfal til ting er på trygg grund ... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Leste dette på NGU for en liten stund siden. Dette kan gi gode, men også negative muligheter. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) ...at om en går online så blir konsollen bannet for life evnt gjør noe faenskap med maskinen så den slutter å funke. Har de lov til å gjøre det da? Altså å gjøre slik at den slutter å fungere... Endret 26. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nei, det er ikke lov, men det driter de i. Desuten så er jeg litt overasket over at halvparten av folka her begynner å snakke om piratkopiering med en gang, det er også mange lovelig ting man kan gjøre med homebrew. Desuten så er det ikke sikkert at den er hacket, det er bare en fyr som påstår det. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, det er ikke lov, men det driter de i. Desuten så er jeg litt overasket over at halvparten av folka her begynner å snakke om piratkopiering med en gang, det er også mange lovelig ting man kan gjøre med homebrew. Desuten så er det ikke sikkert at den er hacket, det er bare en fyr som påstår det. Det er jo tross alt fyren som var den første til å hacke iPhone så det er vel ikke "bare en hvilken som helst fyr" heller. Og der var "exploit" koden ute: http://n4g.com/industrynews/News-464600.aspx Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nice. Om man får modet denne konsolen kommer den i alle fall til å leve lenge hos meg. Linux fungerer jo sånn tålig foreløpig. Om man får "full tilgang" til systemet etter hvert, betyr det at man kan slenge ut Popcorn Hour og alt annet dilldall Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, det er ikke lov, men det driter de i. De bør ikke drite i slikt, med mindre de ønsker massesøksmål fra alle EU-land. Men jeg er enig i at Sony har tatt noen liknende upopulære trekk. Håper det ikke skjer i dette tilfellet. En hacket ps3 hadde blitt et perfekt mediasenter. Stillegående, muligheten for å sette i så stor harddisk som en vil, og kan spille blu-ray Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva hindrer deg fra å bruke en PlayStation 3 som mediastasjon per dags dato? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva hindrer deg fra å bruke en PlayStation 3 som mediastasjon per dags dato? Hinderet er først og fremst latskap. Om man kan spille av alt i linux slipper man media sentere på PC'er, konvertering etc. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Som multiforce sier; Jeg forventer at en mediastasjon skal kunne spille av matriale fra egen disk, uten at jeg må ha pc'en på i bakgrunnen. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Egentlig synes jeg det faktum at man ikke kan laste ned og brenne PS3-spill gjør PS3 til en mer kvalitetskonsoll. Da jeg hadde X360 lastet jeg ned og brant alt som var av spill med det samme en gruppe releaset de og det førte jo bare til at jeg hadde så mange spill å velge mellom at jeg aldri spilte noen av de.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå er den visst faktisk 100% hacket Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå er den visst faktisk 100% hacket Da har snart Dekar ingen kvalitets konsoller, lol :rolleyes: Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå er den visst faktisk 100% hacket Da har snart Dekar ingen kvalitets konsoller, lol :rolleyes: Hehe, vel.. Innen noen lager en fungerende isoloader så tror jeg vi er trygge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Og hvor lang tid tror du det tar om fyren sprer metoden sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå