objorkum Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Går det an å starte en dedicated cs-server uten å måtte gå den tunge veien inn i spillet og krysse av for dedicated osv? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Går det an å starte en dedicated cs-server uten å måtte gå den tunge veien inn i spillet og krysse av for dedicated osv? lag snarvei... c:xxxhalf-lifehlds.exe -game cstrike -maxplayers 20 -map de_dust Njaal Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Akkurat slik jeg tenkte meg. Takker! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Søren det gikk ikke! Den starter men kommer ikke lenger enn til c:xxpak0 : skill.cfg og da står den. Sikker på at noe ikke ble utelatt? Det funker fint dersom jeg går inn i spillet. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Søren det gikk ikke! Den starter men kommer ikke lenger enn til c:xxpak0 : skill.cfg og da står den. Sikker på at noe ikke ble utelatt? Det funker fint dersom jeg går inn i spillet. Merkelig.... Er du sikker på at du ikke har 2 hlds.exe liggende? Søk. Njaal Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Det skulle være +map ikke -. Funker nå! Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det skulle være +map ikke -. Funker nå! :oops: , bra du fant det.. Gikk litt raskt. Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå