Lakus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Etter oppdateringen til Firefox 3,6 savner jeg muligheten til å kunne samle RSS feedene mine i en enkelt knapp som samler dem alle i ett enkelt vindu. Nå dukker alle opp i bokmerkelinjen (1) som jeg egentlig ikke vil ha der. Leter derfor etter en plugin som kan samle dem i en drop-down meny slik som med AdBlock Plus ikonet (2). Bilde 1: Bilde 2: Bilde 3: Altså: En Addon som samler RSS adressene i bokmerkelinjen fra bilde 1 i en drop-down meny som i bilde 2 som viser adressene på samme måte som bilde 3. Eksisterer noe slikt? Lenke til kommentar
Star_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Etter oppdateringen til Firefox 3,6 savner jeg muligheten til å kunne samle RSS feedene mine i en enkelt knapp som samler dem alle i ett enkelt vindu. Nå dukker alle opp i bokmerkelinjen (1) som jeg egentlig ikke vil ha der. Leter derfor etter en plugin som kan samle dem i en drop-down meny slik som med AdBlock Plus ikonet (2). Bilde 1: Bilde 2: Bilde 3: Altså: En Addon som samler RSS adressene i bokmerkelinjen fra bilde 1 i en drop-down meny som i bilde 2 som viser adressene på samme måte som bilde 3. Eksisterer noe slikt? Hei jeg bruker ikke FF men tror jeg fant det https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/77 hvis ikke så har de ikke oppdatert den for FF ver 3.6 ennå Endret 27. januar 2010 av Stjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå