mcgroven Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bærbar moro med den underlige gjengen. Les hele saken Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg hadde virkelig håpet på et nytt PC-spill også jeg! Hadde vært artig å kunne kjøre rundt i Flåklypa-landskapet fritt (som en slags krysning av GTA/Midtown Madness og Flåklypa ). Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Morsomt påfunn, selvom jeg lurer fælt på hva det skal gå ut på. Blir vel temmelig likt pc-versjonen regner jeg med. Edit: Jeg håper virkelig boxarten som blir vist er et midlertidig bilde, for det var ikke pent! Endret 25. januar 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Håper virkelig de har greid å finne på noe nytt, det samme løpet og å kjøre ned fjellet osv. er ganske gammelt nå, vi kan se filmen eller spille Pc spillet hvis vi vil se det igjen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Dette blir jo kjempeartig Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nice!! Har en superdetaljert Il Tempo Gigante modellbil som er laget i 1975 i heimen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå