Rub_The_Nub Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei! Jeg har nå begynt å hardcore-game'e FPS spill igjen og føler jeg da trenger et nytt headset fordi jeg nå sitter med Sennheiser HD280 som da er helt lukket og dermed svært vanskelig å høre hva man selv sier. Headsetet kommer bare til å bli brukt til prating i Ventrilo og i FPS-spill. Jeg bruker da et eksternt lydkort, M-Audio Fast Track Pro, så jeg vil helst ha et headset som har 3,5mm jack på både ut- og inn lyd (ikke USB). Forutsetninger: - Headset med mic. - Bra lyd til FPS. - 3,5mm jacks. - Åpent eller semiåpent. - God mic (bruker knappen ALT til "Touch and speak"; bare for å opplyse hvis det har noe å si). Har tittet litt på: SteelSeries SteelSound 5H v2 Det er jo ganske så grei pris og har alt det jeg trenger, men har dere andre noen anbefalinger i forhold til mine forutsetninger? Jeg vil jo betale minst mulig for best mulig, men pris har ikke noe å si inntil videre. Anbefal gjerne headset med USB også, men jeg vil helst ha et jeg kan bruke igjennom lydkortet mitt. Takk for all hjelp, peeps! Lenke til kommentar
Materie Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Var jeg deg ville jeg nok gått for 5H v2, ja. Har hatt den en stund og intet å klage på med den for min del Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 tenkte også på å kjøpe meg nytt headsett. Vurderte å kjøpe denne men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 STEELSERIES 5H v2, ingenting mer å si Lenke til kommentar
Exia Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 STEELSERIES 5H v2, ingenting mer å si Jo, Sennheiser eller Beyerdynamic. Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vurderte å kjøpe dette headsettet selv. Kan du opplyse meg om hvorfor du heller vil ha sånn 3.5mm ting enn USB? Og skjønner jeg det rett at denne 3.5mm jacken er det liksom to av, en til lyd inn og en til lyd ut? Lenke til kommentar
Rub_The_Nub Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Forklarte jo hvorfor: har et eksternt lydkort, M-Audio FastTrack Pro, som gir meg bedre lydkvalitet enn et USB headset med egne drivere (det sier vel seg selv?). Et eksternt lydkort har ikke USB innganger (lydkort generelt har vel sjeldent det..) og dermed vil jeg helst bruke Jacks. Ja, en grønn, lyd inn, og en rosa-oransje, lyd ut. Hvis jeg ikke hadde investert i no lydkort fra før og da satt med hovedkortet sitt lydkort hadde jeg jo selvfølgelig investert i et USB-headset med gode drivere. Endret 3. februar 2010 av Nuben Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Forklarte jo hvorfor: har et eksternt lydkort, M-Audio FastTrack Pro, som gir meg bedre lydkvalitet enn et USB headset med egne drivere (det sier vel seg selv?). Et eksternt lydkort har ikke USB innganger (lydkort generelt har vel sjeldent det..) og dermed vil jeg helst bruke Jacks. Ja, en grønn, lyd inn, og en rosa-oransje, lyd ut. Hvis jeg ikke hadde investert i no lydkort fra før og da satt med hovedkortet sitt lydkort hadde jeg jo selvfølgelig investert i et USB-headset med gode drivere. var nede og kjøpte meg nytt headsett på datakjeden i Trondheim nå forrige uke. De anbefalte Razer Carcharias om man ikke hadde lydkort og ett eller annet steelseries som jeg tror hadde samme navnet som det headsettet du linket til om du hadde lydkort i pcn. Endte opp med å kjøpe Carcharias så sannt det såg mer behagelige ut for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå