Filmvenn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tenker vi kan prøve å få til en vennetråd for å få achivementene "World Traveler" og "Freind" i A Kingdom For Keflings. Tenker at vi kan sende meldinger til hverandre på Live(evt. her). For å få disse to achivementene: Freind 10G Collect 10 unique player banners from other giants during Xbox LIVE play World Travler 10G Play in an online game where 20 different player banners appear De som er med: Empire of Maury(Maury) Lenke til kommentar
Xerlath Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har begge, men send meg en melding, så joiner jeg for å hjelpe til. Foreslår vårt norske Trueachivements leaderbord. Her prøver vi å samle likesinnede, for å hjelpe hverandre med achivements Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg er med Gt : Zapturi Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Klart vi er med =) Jeg kommer å bygger tårn, og mangler en 3-4 selv. Er det nye cheevolikere (heh) på trueachievements.com som er klare for Norwegian Boxers, send meg en melding for en invitasjon. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Bumper denne tråden. Glemte tråden helt, og spillet helt. Prøver å gjøre det ferdig nå. Noen som vil bli venn med meg og lage et banner i hagen min? GT: Empire of Maury Prøver å gjøre ferdig spillet til A World of Keflings kommer. Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bumper denne tråden. Glemte tråden helt, og spillet helt. Prøver å gjøre det ferdig nå. Noen som vil bli venn med meg og lage et banner i hagen min? GT: Empire of Maury Prøver å gjøre ferdig spillet til A World of Keflings kommer. Kan være med jeg Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er ingen slike utfordringer i World of.., bortsett fra en: Smile on your Brother Denne krever bare at du har en i vennelista du kan få en melding med collectibles av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå