SS-Schibsted Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Skal på lan snart og har tenkt til å ta med PS3'n. Den skal kobles til en PC-skjerm som ikke har høyttalere. Noen som har noen tips til hvordan man skal få lyd? Har et headset med USB men det fungerer ikke. Har også Logitech Z5500 men orker ikke å drasse med en svær subwoofer på lan. Har sett gjennom komplett.no og gamezone.no, de har et headset, men det er kun på ett øre, så regner med at eneste lyden man får der er når folk snakker? * Det er ikke inngang for 3,5mm minijack på PC-skjermen Endret 25. januar 2010 av fluks Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) vel eg er ikke 100% sikker på dette, men mener det er slik at visst du kobler til headsetet til pc skjermen så vil du få all lyden i headsetet, men visst du derimot kobler til et bluetooth headset på ps3'en så får du bare stemmer fra andre spillere. så ville nok tatt å prøvd det ut før eg nødvendigvis kjøpte det, har du ikke noe headset ligende å slenge? ja og visst det funker slik eg tenker kan du vel kjøpe det noen koss? eller siden det er lan er kansje en av de svære headsetene best siden då slipper du å høre ting rundt deg og alle rundt deg slipper å høre deg Endret 25. januar 2010 av KraniC Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Dersom du kjører HDMI til PC-skjermen skal det gå an å kjøre lyden gjennom der. Det har en ulempe da, ut-volumet fra PS3en er beregna til å bli tatt imot av en forsterker så selv på maks så kan det være litt lavt. Det beste forslaget (selv om det er litt dyrt) er å kjøpe en Astro mix-amp. Da slipper du å (ræv)kjøre lyden gjennom dårlig hardware, du får overgang til minijack og du får forsterka signalet. Edit: hmm, så ikke at det _ikke_ var utgang på skjermen, så glem første del av posten min Endret 25. januar 2010 av Ares Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) vel eg er ikke 100% sikker på dette, men mener det er slik at visst du kobler til headsetet til pc skjermen så vil du få all lyden i headsetet, men visst du derimot kobler til et bluetooth headset på ps3'en så får du bare stemmer fra andre spillere. så ville nok tatt å prøvd det ut før eg nødvendigvis kjøpte det, har du ikke noe headset ligende å slenge? ja og visst det funker slik eg tenker kan du vel kjøpe det noen koss? eller siden det er lan er kansje en av de svære headsetene best siden då slipper du å høre ting rundt deg og alle rundt deg slipper å høre deg Har et QPAD-QH1339 headset koblet det til usb-inngangen på PS3'en men får ikke lyd i det hele tatt Endret 25. januar 2010 av fluks Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 nei for PS3'en i seg selv kan kun bruke bluetooth og da sender den bare stemmer til andre folk. men leste litt feil. trodde det stod at skjermen din hadde en 3.5 mm utgang for visst den ikke har det så vet eg søren ikke kosen den skal kobles til har du ikke tilgang til en skjerm/liten tv som har en 3.5 mm input? Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) nei for PS3'en i seg selv kan kun bruke bluetooth og da sender den bare stemmer til andre folk. men leste litt feil. trodde det stod at skjermen din hadde en 3.5 mm utgang for visst den ikke har det så vet eg søren ikke kosen den skal kobles til har du ikke tilgang til en skjerm/liten tv som har en 3.5 mm input? Bare en 42" TV Jøss, fant dette her nå: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=81268 *Enten du prater med venner mens du spiller Internett-spill, eller du er i ferd med å gi ordre til allierte AI-spillere, vil du høre hvert ord og hver eksplosjon klart og tydelig* Litt skeptisk til at man får spill-lyd, da det er bare 1 øreklokke Endret 25. januar 2010 av fluks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå