Odesseiron Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En reisedagbok litt utenom det vanlige. Les hele saken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Dette var utrolig morsom og god lesing som jeg likte kjempegodt! Det er flott at dere skriver hvordan slike stevner foregår og dette var utrolig morsomt å lese! Fortsett med dette! Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Haha, fornøyelig lesning indeed. Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hehe, underhaldande ja. Kjem nok aldri til å få sjansen til å teste MAG sjølv sidan eg ikkje har PS3, og likar også best å spele på PC. Skjer med nokre av bileta her da? Oppløysinga 7680x4320 på bilde nummer ein er ikkje snill med grafikken i spelet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vannvittig underholdende skrevet! Tok meg selv i å tenke "vant han? VANT HAN??" etterhvert som jeg leste nedover på andresiden, men den gang ei. Høres ut som et vannvittig morsomt arrangement, og det illustrerer godt hva MAG kan få til - selv om nettlinjen kanskje drepte moroa. Kommer vi til å høre mer fra intervjuavtalen som ble nevnt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kommer vi til å høre mer fra intervjuavtalen som ble nevnt? Jepp, intervjuet publiseres innen få dager :-) Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Å, det må være kjipt! Jaja, var iallefall gøy å lese:) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er demoen fjernet fra PSN eller er jeg bare blind? Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvordan blir dette, dersom spillets interrese bare varer et par måneder foreksempel.. Kan umulig bli like morsomt å spille dersom man ikke får fylt opp banene til maks spillere? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 haha lo godt av denne artikkelen siden jeg kjenner meg igjen i det å se premier bare forsvinne foran nesen på meg. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 vil jo alltid få fyllt opp banene.. de reduserer jo bare servermengden om det blir få spillere Tror dette spillet skal slite i konkurranse med alle de SINNSYKT heftige spillene som lanseres nå.. men det ser jo ut til å ha kjempepotensiale. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 vil jo alltid få fyllt opp banene.. de reduserer jo bare servermengden om det blir få spillere Nåja. På kort sikt er det selvsagt sant, men i et lengre perspektiv er jeg usikker. Alt kommer jo selvsagt an på hvordan spillet blir mottatt blant spillerne, men gitt at spillet ikke har så mye mer enn høyt spillerantall å vise til, tror jeg ikke man skal forvente særlig mange års levetid. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ett friskt pust dette her ja Hørtes ihvertfall ustyrlig morro ut B) Lenke til kommentar
soldox_InnleggNO Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 noe jeg har lurt på siden dette skal liksom støte opp til 256 spillere hvem er det som betaler for serverene da?? eller må vi betale for å spille??? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ingen videre betaling ved kjøp av spillet nei Lenke til kommentar
soldox_InnleggNO Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 hmm da kommer det sikkert til å lagge som f lol Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Med mindre Sony ikkje disker opp og vedlikeholder serverparkene sine blir det nok lag`orama ja Lenke til kommentar
soldox_InnleggNO Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 får vel håpe at det ikke blir som mw2 da, det hadde vert morsomt Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Imponerende velskrevet og underholdende. Det er slikt som dette som får en til å vende tilbake til gamer.no gang etter gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå