Gå til innhold

Bråkete Xbox 360

AdrianB

Anbefalte innlegg

Hei :) (er ikke helt sikker på hvor dette innleget passer inn, men satser på det beste... )

Jeg har en Xbox som bråker så til de grader mye, og aner ikke hvorfor. Den har vært sånn så lenge jeg kan huske. Til å starte med, har den en levelig støy, ingen spesielt høy lyd, så legger jeg i en disk, og da bråker den som bare faen. Jeg trodde det var helt normalt til venner begynte å klage på den høye lyden. Tror ikke det er viften som er problemet, det høres ihvertfall ikke sånn ut.

Jeg har hatt xboxen i 2-3 år nå, og aldri fått gjort noe med det, men prøver nå å få noen tips om hva som kan gjøres... Så all hjelp/tips settes pris på! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom du har hatt Xboxen din såpass lenge er det er rimelig sannsynlighet for at DVD-drevet i maskinen din er av den eldre typen som bråker mer under bruk enn de nyere. Den forrige maskinen min bråker Merkbart (med stor M) mer enn den nye, og det er utelukkende fordi xboxen er nyere.

Om du ikke ønsker å kjøpe en helt ny Xbox for å få litt lavere støy så skjønner jeg den, men da står du ikke igjen med så mange alternativer: Installer spillene til harddisken og/eller prøv å støvsug så mye støv du klarer ut gjennom luftehullene på xboxen.

Lenke til kommentar

Som Laksus sier så har du en eldre X360 og dem bråket noe voldsomt. Dem nye gjør også det men ikke i nærheten av så mye som dem gammle.

Installer spillet så slipper du bråket fra dvd drevet :) En MÅ nesten gjøre det på X360 om du ikke har volum på meget høyt....ellers er sjangsen stor at du får øresus ;)

Lenke til kommentar

Så har det seg også sånn at jeg kun har 20gb hardisk, så har ikke plass til så mye samtidig som jeg er rimelig blakk, så har ikke råd til større harddisk nå.. Skal prøve å støvsuger den og. Har også hatt problemer med å bruke spillene jeg instalerer på harddisken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...