Arve_InnleggNO Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Finnes det noen oversikt over hvilket spill som bruker motion plus eller ballanse brett eller begge deler? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er ikke så mange spill som gjør det, så jeg ser ikke helt poenget med en liste. Så vidt jeg vet så er det bare shaun white snowboarding: world stage som bruker begge. Lenke til kommentar
Arve_InnleggNO Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Tenkte på Balance Board som man får med til Wii fit plus. Ser Mario OL Wintergames har dette også? Andre? Motion plus kommer vel på endel spill fra juli 2009 eller noe? Så endel spill må det være? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Red steel 2, Grand slam tennis, PGA tour, Sport Resort og nå husker jeg ikke mer. Brettet er hvertfall shaun white spillene, og wiifit/plus. Lenke til kommentar
Arve_InnleggNO Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Ingen sider hvor man kan huke av motion plus eller ballance board? Slik at bare får opp disse? Noen spill er vel også gamecube og man må ha anderleder spill kontroller? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Virtua Tennis 2009 ! Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ganske mange som bruker brettet faktisk Liste : http://www.balanceboardblog.com/2008/06/guide-every-wii-balance-board-game.html Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ser du har fått liste over hvilke spill som bruker/kan bruke balansebrettet. Her er dog en liste over de som er Wii Motion Plus-kompitable. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Wii MotionPlus-spill Wii Balance Board-spill Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Wii MotionPlus-spill Wow. Visste ikke at motionplus var såpass tafatt x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå