Kharan Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Major Motion - spillet som lignet på Spy Hunter, men ikke klarte å nå helt opp? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ah, for noen spill. Husker det som om det var i går at jeg satt å tuklet med lotus 3 på PC- Minner. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Major Motion - spillet som lignet på Spy Hunter, men ikke klarte å nå helt opp? Ja stemmer, spilte omtrent ikke Spy Hunter, men hadde mange gode timer med Major Motion. Kom bare plutselig på det når jeg satt og mimret. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hehe, ja. Husker jeg spilte automatversjonen av Spy Hunter, ble etterhvert så flink at jeg kunne spille for en time for 2 kroner. Og joda, dette var på slutten av åttitallet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Flotte titler jeg husker godt fra Amiga 500 m 1mb minne, ekstra diskett stasjon inkl 40mb hardisk (rimelig heftig på den tiden). Men synes nok Stunt car racer var mange hakk kulere, tror det var ekte 3d (eller vektor som det het) der man kjørte en slags buggy bil på toppen av en rampe, utrolig artig spill og er trolig bra i dag også faktisk. edit: http://www.youtube.com/watch?v=Kn32IgQGrOQ Jepp, ser fortsatt heftig ut!. J... vansklig også, han som kjører her gjør det veldig bra. Må passe på riktig fart og treffe hoppene riktig hele veien om ikke går det rett ut av løypa elelr treffer rett i en vegg. Endret 24. januar 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Mellom en omgang med Test Drive Unlimited og én med Forza 3 spiller jeg i blant de 3 Lotus-spillene på WinUAE. Fortsatt like gøy! Endret 25. januar 2010 av Khogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå