Gå til innhold

Problem med å lage online game med ps3

Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Hei hei :) Jeg har et lite problem med ps3-en eller vet ikke om det bare er den, men hvertfall. Hver gang jeg skal prøve å invitere vennene mine til party i cod eller gta eller borderlands og alle andre spill så kan de ikke joine meg, det gikk før. Men nå har jeg fått nytt nett, fibernett fra bkk. Vet ikke helt hvor problemet ligger, men det kan være med det nye nettet, at det er for sikkert eller noe. Isåfall er det noen som vet hvordan man får åpnet nettet?

Takker for alle svar på forhånd! :)

Endret av Slettet-XIQJlAy2KQ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å forwarde porter. (Gjøres via PC)

TCP:

* 80

* 443

* 5223

UDP:

* 3478

* 3479

* 3658

Hvis du ikke vet hvordan du forwarder porter så går du på www.portforward.com , finner routeren din i lista, velger Playstation Network og følger guiden.

Hvis du ikke vet hva routeren din heter kan du enten se på den og se hva som er skrevet på den, men er ikke alltid de er like nøye. Hvis det ikke står skrevet nøye nok på routeren til at du kan finne riktig modell så gå til: Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Ledetekst.

Du får nå opp et vindu, skriv inn "ipconfig" uten "". Finn Standard Gateway og se hva det står der (vanligvis 10.0.0.138). Skriv inn disse tallene i et nettleser vindu og du får da opp innstillingsmenyen til routeren. Hvis du blir bedt om å skrive inn et passord og brukerbavn er det ofte at brukernavnet er "Admin" og ikke noe passord.

Du burde nå være inne på routeren og det burde stå ganske tydelig et sted hvilken modell det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...