Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

- Telepriser er villedende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man har et bra produkt trenger man ikke "rakke" ned på konkurrenter.. Det synes ihvertfall jeg..! Og får derfor en bi-smak av å se Tele2 sine reklamekampanjer.. Kunne de ikke heller snakke om sitt eget produkt alene, eller er det virkelig såå dårlig at de må rakke ned på andre for å fremheve seg selv..?

DETTE er jo slikt man gjorde i barnehagen, og noe man tidlig i reklameøyemed lærte ikke var hverken taktisk eller bra etikk..

Lenke til kommentar

Det som er det store problemet for forbrukerene er rett og sleet at det er nærmest UMULIG å sammenligne prisen til de forskjellige selskapene.

Dette er selvsagt gjort bevisst for at det nettopp SKAL være umulig å sammenligne.

Og det er nettopp her PT har forspillet sin rolle.

Det burde FORLENGST vært innført en standar innen telepriser, med et gitt antall forskjellige priser, som ALLE var like for alle selskaper. Gjerne 10 forskjellige priser. Men som gjaldet for ALLE selskapene. DA først kunne vi forbrukere REELT sammenlignet telepriser.

Lenke til kommentar

Jeg ringer lite, sender mest meldinger, og ikke så mye på WAP heller. Med Ludo Mobil Terningkast 6 betaler jeg rett og slett null kroner i måneden :)

Anbefales sterkt til de som har et lavt forbruk på telefonen.

De spanderer 185 kr i månedenen som du kan bruke til SMS, MMS, ringing og wap...med 0 kroner i månedsavgift.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...