Gå til innhold

Dato for Heavy Rain-demo (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det kan være litt ulurt av Quantic Dreams å lansere en demo med et eller to historieoppdrag tatt ut av sin kontekst. Det vil bare vise spillets begrensninger (QTE eller ikke QTE- det er spørsmålet), og vil kunne skremme potensielle kjøpere vekk fra spillet.

Denne artikkelen her tar opp faren med demoer: http://www.pixelpoppers.com/2009/01/why-your-demo-sucks-design-errors-and.html

Endret av thomash
Lenke til kommentar

dette blir utrolig gøy å prøve, har gledet meg til spillet en stund nå :D

håper det holder mål med farhenhait (feil skrevet) eller enda bedre.

og ja det er en risiko med å ta ut litt story fra spillet og gi det i demo, men det kan også være veldig lurt mener eg for visst story'en er spennende nok så må liksom folk bare finne ut hvordan det ender ;)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Håper virkelig demoen er bra, og ikke minst fullversjonen av spillet. Og at det kommer til å selge som hakka møkk....og at det viser at PS3 markedet trenger "voksne" adventure spill og ikke kun fps spill som det er alt for mye av til samtlige konsoller.

Lenke til kommentar

Håper dette spillet blir en like stor suksess som Sony og Quantic Dream håper på, og jeg setter også pris på muligheten til å kunne teste spillet før jeg kjøper det, for å se om det er noe for meg. Nå krysser jeg bare fingrene for at Elkjøp sin 350,- pris på SE-utgaven av spillet holder seg til 11. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...