VEH_InnleggNO Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Neste spill fra Fahrenheit-skaperne kan testes i februar. Les hele saken Lenke til kommentar
onelordavengers Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fantastisk! Gleder meg som en unge på julaften Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Tror det kan være litt ulurt av Quantic Dreams å lansere en demo med et eller to historieoppdrag tatt ut av sin kontekst. Det vil bare vise spillets begrensninger (QTE eller ikke QTE- det er spørsmålet), og vil kunne skremme potensielle kjøpere vekk fra spillet. Denne artikkelen her tar opp faren med demoer: http://www.pixelpoppers.com/2009/01/why-your-demo-sucks-design-errors-and.html Endret 22. januar 2010 av thomash Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ser veldig frem til å få testet demoen, men skal ha meg spillet uansett Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) dette blir utrolig gøy å prøve, har gledet meg til spillet en stund nå håper det holder mål med farhenhait (feil skrevet) eller enda bedre. og ja det er en risiko med å ta ut litt story fra spillet og gi det i demo, men det kan også være veldig lurt mener eg for visst story'en er spennende nok så må liksom folk bare finne ut hvordan det ender Endret 22. januar 2010 av KraniC Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Håper virkelig demoen er bra, og ikke minst fullversjonen av spillet. Og at det kommer til å selge som hakka møkk....og at det viser at PS3 markedet trenger "voksne" adventure spill og ikke kun fps spill som det er alt for mye av til samtlige konsoller. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Håper dette spillet blir en like stor suksess som Sony og Quantic Dream håper på, og jeg setter også pris på muligheten til å kunne teste spillet før jeg kjøper det, for å se om det er noe for meg. Nå krysser jeg bare fingrene for at Elkjøp sin 350,- pris på SE-utgaven av spillet holder seg til 11. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det spørs siden det er et helgetilbud Men det kan jo være at det vil komme flere helger. Men 399,- er også billig uansett. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Uten en demo så hadde dette spillet for mitt vedkommende ikke blitt anskaffet men siden det kommer en demo så kan jeg se nærmere på om det er noe som bør kjøpes eller ikke. Lenke til kommentar
ffs v2 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Planen min var og vente med ps3 fram til gt5 kom, men det begynner og bli mer og mer vanskelig og stå i mot Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det blir spennende å se hvordan trophies blir implementert i et spill som dette. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 "Trophy unlocked - Didn't die!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå