Svinepelz' Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har en bærbar Acer Aspire 8530, og plutselig etter at Battlefield 2 ble installert så vil ikke mikrofonen virke lengre. Ikke i headset, eller det som er i pc'n fra før. Jeg har sitt gjennom kontroll panelet mange ganger og det står at lydinnspillings enheten er aktivert og fungerer, men det gjør den jo ikke. Om noen kan hjelpe meg med dette så er jeg veldig takknemelig Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som vet noe om dette? Eller har det samme problemet? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Masse om det hvis du googler, eks: "Battlefield 2 mic not working" Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Det er ikke i battlefield mic'n ikke virker, det er for hele maskinen. Når jeg skal teste mikrofonen i steam eller skype så virker det ikke. Det står at mikrofonen virker og er aktivert, men den er tydeligvis ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå