warlord Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 som mange sikkert har erfart blir man svett i håndflaten under heftige nærkamper i cs. Jeg har derfor tenkt å sette en vifte i musa for å få litt kaldluft. jeg har allerede festet viften i musa men jeg vet ikke hvor på chipen jeg finner 5V. noen som har et bilde eller kan forklare meg etter beste evne hvor jeg må lodde på ledningene for å få viften i gang? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hvilken mus er det du har? Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 rabidhardware har vannkjølt en mus http://www.rabidhardware.net/index.php?id=36 Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Søk på forumet tror jeg var bortig noe sånt for en stund siden. Lenke til kommentar
warlord Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 gammel microsoft mus (Bare et prøveforsøk) Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 vet ikke om det er så lurt å vannkjøle musa.. Jeg har iallefall dårlig erfaring med det å bli kald på henda på LAN og slikt.. Det er ikkeno digg.. For de som jobber med IT og har et aircondition anlegg som blåser kaaald luft ut i rommet, vil nok merke at det faktisk ikke er så digg for hendene etterhvert. Tror også kontor-rotter som har jobbet slik i 20 år også kan utvikle en slags sykdom i hendene.. vet ikke om det er sant though.. Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 I denne guiden står det hvordan du kan hente 5v ut av musa di :smile: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Console devices: (Keyboard, mouse, joystick, etc.) ps2 keyboard connector Connector:PS2 1 data 2 reserved 3 GND 4 +5V 5 clock 6 reserved Also used for PS2 mice, they are interchangable except for the data format. -_______- Der var den ja.... Tegning : ^ =opp 5 | 6 3 4 1 2 Sånn er den. | = den dritt pigg greia inni hann kontakten, vet at tegninga klikket :-) Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hvis man sitter å svetter ned musa si når man spiller cs..så har du jo vannkjøling.. dessuten om man er så oppslukt i cs at svetten fra hendene blir et problem,da bør man kutte ned litt Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 rabidhardware har vannkjølt en mushttp://www.rabidhardware.net/index.php?id=36 Oh my god freaks! :o folk stresser livet av seg for å optimaliserer bærbarhet og man fester sånne vannslanger i slike enheter... Dette er det dummeste jeg har sett noen gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå