TST Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ble forhindret av å jobbe med denne fredag og mandag på grunn av sykt barn. Skal ta noen skikkelige økter i dag og i morgen, så får vi se hvor langt jeg kommer. Det jeg imidlertid kan røpe er at det er én tittel som allerede utmerker seg på topp. Ser det som lite sannsynlig at det blir noen endringer akkurat der :-) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det er forståelig. Hvilken tittel kan det være mon tro. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det er forståelig. Hvilken tittel kan det være mon tro. Jeg tipper enten COD4 eller FFX. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tviler nesten på det, ikke hvis listene i denne tråden er noe å gå etter. Men hvem vet hva de som ikke har lagt ut listene sine her har valgt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Skal jeg tippe så vill det være Civ IV som stikker av med seieren men vi får se når TST har regna ferdig om dette er rett eller galt Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) I følge twitter kommer artikkelen i morgen. Endret 17. februar 2010 av RomTorsk Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I følge twitter kommer artikkelen i morgen. Blir vel i dag siden den ble skrevet for 14 timer siden, altså i går ^^ Kan bli interessant og se hvordan denne listen blir forhold til gamer sin Lenke til kommentar
PolarCow80 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 I følge twitter kommer artikkelen i morgen. Blir vel i dag siden den ble skrevet for 14 timer siden, altså i går ^^ Kan bli interessant og se hvordan denne listen blir forhold til gamer sin I dag var i går i morgen, og det er allerede 22. februar... Vel, vi har ventet lenge, og kan garantert vente lenger... Synes bare dette er en fantastisk voldsom stor jobb for Gamer.no, er imponert over at de turde å legge ut initiativet... Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Til info ble saken lagt ut den aktuelle dagen. Lenke til kommentar
PolarCow80 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Til info ble saken lagt ut den aktuelle dagen. Uff og uff, min feil det der... Rett og slett oversett saken (og jeg er vel inne på Gamer.no både titt og ofte)... Har funnet artikkelen nå, og vel... kommer nok til å kommentere tråden der...listen ble vel ikke akkurat identisk med min kan man si... Lenke til kommentar
Trollpeis Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Her er min liste: 1. World of Warcraft 2. GTA (alle sammen) 3. Empire Earth 4. Locomotion 5. Battlefield. Bad Company 2 6. Little Big Planet 7. Just Cause 2 8. Sim City 3. World Edition 9. Age of Empires 2 10. COD Modern Warfare Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hehe litt foreldet tråd din nekro Trollpeis. Fristen gikk ut 1. februar i fjor .... men nå ble jeg nysgjerrig. Hvor er den endelige listen? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Her har du lesernes toppliste: http://www.gamer.no/artikler/46722/leserne-har-karet-tiarets-beste-spill/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå