Joachim_F Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vesener fra det ytre rom angriper New York. Les hele saken Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 dette blir nok kult ^^ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Uff!! først på konsol? (er litt uklart i teksten). For en skuffelse, om spillet tar utgangspunkt i steinalder hardware hjelper det trolig lite å sitte på highend pc med dx11. For selv om Crysis2 skulle ha med støtte for div eyecandy på pc har det ikke vært en eneste overgang fra konsol til pc som har blitt bra heller tvært i mot. Om dette stemmer er det også skuffendet med tanke på at Crysis først og fremst ble stor og kjent på pc med sin grensesprengendet grafikk og fysikk. Endret 21. januar 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Sikkert lettere for konsollene å drive spillet satt til by-miljøet enn ett sted med mye vegetasjon Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Forstår det slik at det kommer samtidig på alle 3 systemet (PS3, X360 og PC). PC Gamer nevner desember i sin preview. Men aliens i bymiljø? Skeptisk. Multiplattform betyr også at det må gjøres kompromisser i forhold til grafikk. Det som virkelig skilte Crysis fra massen var den flotte settingen og grafikk som lå flere år foran konkurrentene. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvorfor er de nødt til å drive med aliens? Hva med å forsøke noe annet? Aliens er dritkjedelig.. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Hvorfor er de nødt til å drive med aliens? Hva med å forsøke noe annet? Aliens er dritkjedelig.. Kunne ikke sagt det bedre selv. Aliens er hovedgrunnen til at jeg ikke liker Crysis i det hele tatt. Flott grafikk hjelper ikke når spillet har et kjedelig konsept og uinteressant gameplay. Det er ihvertfall min mening :rolleyes: Endret 21. januar 2010 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Aequitas_InnleggNO Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvorfor er de nødt til å drive med aliens? Hva med å forsøke noe annet? Aliens er dritkjedelig.. Kunne ikke sagt det bedre selv. Aliens er hovedgrunnen til at jeg ikke liker Crysis i det hele tatt. Flott grafikk hjelper ikke når spillet har et kjedelig konsept og uinteressant gameplay. Det er ihvertfall min mening :rolleyes: Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg lurer på hvordan de skal gjøre det med de menneskelige fiendene. Hvem skal erstatte Koreanerne? Endret 21. januar 2010 av MINIZTER Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hele spillet med aliens? Alien-pisset er hovedgrunnen til at bare halvparten av Crysis er over middels interessant - nå er altså planen å gjøre hele spillet uinteressant? Jeg føler utviklingen går litt i feil retning her. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Crysis i en by? Vil tro det er litt verre å imponere med grafikken i et bymiljø, (og på konsoller) så her gjelder det å trå til med forbedring av gameplay, nye og mer interessante fiender osv, for at dette skal bli noe interessant.. Vil vel kanskje ikke tro at HELE spillet foregår i en by, uansett, de ville vel vært en litt merkelig bruk av denne motoren. Forventer ikke noe særlig hopp på grafikkfronten denne gangen, men håper de klarer å utnytte gameplay-potensialet bedre enn de klarte med en'ern og utvidelsen. Ikke det at de var dårlige, men følte at de kunne/burde ha vært enda mer. Blir også interessant å se om de klarer å utvikle multiplayerdelen til noe som slår litt mer skikkelig an. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg lurer på hvordan de skal gjøre det med de menneskelige fiendene. Hvem skal erstatte Koreanerne? Ja for å skyte amerikanere er ihvertfall helt utelukket (med mindre de er veldig veldig veldig onde). Blir vel sikkert en eller annen terrorgruppe. Endret 21. januar 2010 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bare aliens som fiender? Det kan bli drepende kjedelig veldig fort. Det morsomste med Crysis er å beine bort til en nord-koreaner, løfte han opp i lufta og hive stakkarn gjennom en vegg. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg mener å ha lest at i Crysis 2 så skulle det være også mennesker som har fått i seg noe stoffer slik de ble fiendtlige men kan ha stått skrevet på en gammel uoppdatert side eller noe sånt. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Føretrekker romvesener framfor menneskjer, er det noko som iallefall er kjedeleg så er det å skyte på kunstig dumme menneskjer. Endret 22. januar 2010 av siDDis Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Syns det virker kult med invasjon av NY, hvis de klarer å gjøre det stort og episk og med skikkelig menneskene kan bli utryddet følelse. Har dog ikke spilt enern så har sikkert gått glipp av grunnen til att alle er skeptisk. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Føler at de fleste sier "Crysis var nokså gøy, men det med aliens ødela alt" Så da kommer EA og sier "Let's have some aliens in the game! That would really be awesome!" Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Med aliens fra start til slutt blir det ihvertfall en jevn underholdningskurve spillet igjennom Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Still I will get a monsterpc for this game Og spille Crysis og Crysis Warhead igjen, drit at de må velge byområder for steinalderhardwaren til konsollene . Jeg ville hatt mer jungler og hus du kan sprenge sønder og sammen . Hadde jeg sett på konsoll PS3 Crysis 2 only med masse kunnskap med Cell prossessoren så da hadde det blitt magi, foruten pcversjonen vil være uslålig her. Men mellom PS3/360 og med spill på PS3 som Uncharted 2 og Killzone 2 "de to burde bli overgått grafiskt" i dette året med 360 som blower my mind away, high hopes I have " tatt fra Yoda" Endret 24. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Uff!! først på konsol? (er litt uklart i teksten). For en skuffelse, om spillet tar utgangspunkt i steinalder hardware hjelper det trolig lite å sitte på highend pc med dx11. For selv om Crysis2 skulle ha med støtte for div eyecandy på pc har det ikke vært en eneste overgang fra konsol til pc som har blitt bra heller tvært i mot. Om dette stemmer er det også skuffendet med tanke på at Crysis først og fremst ble stor og kjent på pc med sin grensesprengendet grafikk og fysikk. Kan ikke huske at det hjalp så mye å sitte med highend pc når crysis kom ut heller, mener hele affæren var ett eneste stort skrikekor over hvor elendig flyt spillet hadde selv med beste tilgjengelige hardware. Selv hadde jeg en relativt dårlig PC og måtte nøye meg med ganske lav grafikk setting for å unngå lagging så jeg valgte å overse det. Gameplayet derimot var sjeleløst og dødfødt, jeg tvang meg dog gjennom. Det var ikke videre imponerende på noe vis, hverken våpenutvalg, brettdesign (de skal få kudos for diverse steder) åpenhet eller fiender. Det meste virket helt standard. Håper iallefall de får til noe gameplay denne gangen, men i en storby slipper jeg iallefall at båter sniper meg med maskingevær når jeg ikke engang kan se havet gjennom trærne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå