Gå til innhold

Høyere hastigheter fra Ice.net i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes ikke noe værre møkk enn ICE!

Max nedlasting på 10 GB på 1 måned!!! ellers setter de ned hastigheten til 200 kbs opp og ned, i tillegg til at nettet er utrolig ustablit.

 

Når jeg får bredbånd fra Direct Connect skal jeg aldri tenke på Ice engang..

Denne oppdateringen sa de tidlig i 2009 at skulle komme i slutten av 2009.

 

Uhm.. så vidt jeg kan se tilbyr ikke Direct Connect mobilt bredbånd,så det blir jo ikke akkurat sammenlignbart. Og at Ice.net struper hastigheten etter 10 GB (eller "uvanlig høyt forbruk" som det står i vilkårene) er uansett bedre enn Telenor og NetCom som struper hastigheten slavisk etter henholdsvis 5- og 4 GB per måned. :whistle:

Endret av Vegard Haugen
Lenke til kommentar

Finnes ikke noe værre møkk enn ICE!

Max nedlasting på 10 GB på 1 måned!!! ellers setter de ned hastigheten til 200 kbs opp og ned, i tillegg til at nettet er utrolig ustablit.

 

Når jeg får bredbånd fra Direct Connect skal jeg aldri tenke på Ice engang..

Denne oppdateringen sa de tidlig i 2009 at skulle komme i slutten av 2009.

 

Uhm.. så vidt jeg kan se tilbyr ikke Direct Connect mobilt bredbånd,så det blir jo ikke akkurat sammenlignbart. Og at Ice.net struper hastigheten etter 10 GB (eller "uvanlig høyt forbruk" som det står i vilkårene) er uansett bedre enn Telenor og NetCom som struper hastigheten slavisk etter henholdsvis 5- og 4 GB per måned. :whistle:

Nå er det heller ikke normalt å bruke mobilt bredbånd til å laste ned filmer fra f.eks. PirateBay eller andre sider.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

ICE selv vil ikke å lykkes!!! flere ganger ICE har sagt og lovet at de vil øke hastigheten inntil 16 Mbps i 2010 men det har det ikke gjort ennå..De snakker bare tull! ICE sier at det har god dekning men hastighet er bare i 100Kbps...De lover en hastighet på 3.1 Mbps men får kunder bare inntil 300Kbps.Årsaken til at ICE.net mislykkes er ICE øker ikke hastighet slik at den blir kompetant i forhold til andre leverandører.ICE lovet at de vil kjøpe ny modemer og WLAN router spesielt designet for å gi en fart på mellom 9 Mbps og 16 Mbps men nå er 2010 men de har ikke gjor noe sant...Hele tida de snakker om stor dekning, hva skal vi gjøre med dekning så lenge fart er for dårlig som 100Kbps og 300Kbps.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...