Gjest mafister Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Dersom dere spiller F1 challenge til pc anbefaler jeg på det sterkeste å prøve denne: http://www.speedsims.com/mod.php?action=ne...ment&newsid=851 Den gir deg et valg som heter Season 03 i tillegg til 99. 00, 01 og 02 når man skal velge fører/bil. Alle førerne, samme kombinasjon av baner som denne sesongen, kun en runde kvalifisering, den nye poengfordeling. Bilene ser faktisk mye mer realistiske ut enn de i de andre sesongene, og at de har tobakksreklame hjelper også. Vet ikke hvor langt ut i sesongen det er basert på, Jeg har lagt merke til at Minardi bilene har den nye designen med Thrust reklame, men Jaguarene mangla T3 reklame. Har kjørt et par 100% løp og har ikke merka noen bugs, bortsett fra at det blir kluss dersom man glemmer å sette ned AI opponents fra 21 til 19, Hadde plutselig 2 stk Nick Heidfeld og 2 stk Jenson Button før jeg tok meg tid til å lese readme fila og fikk retta på det. Den er helt gratis men jeg måtte bruke en gamespy arcade login for å få lasta ned fila. Installasjonen er et klikk og man starter spillet på vanlig måte etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå