lolidude_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei, det jeg trenger en sli-bridge til å koble sammen nvidia skjermkortene mine, men jeg finner det ingen steder. Har lett over hele fredrikstad, det vil si i butikkene: Mamoz, Elkjøp, Lefdal og Expert. Kan godt bestille på nett, men da foretrekker jeg norske butikker. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei, det jeg trenger en sli-bridge til å koble sammen nvidia skjermkortene mine, men jeg finner det ingen steder. Har lett over hele fredrikstad, det vil si i butikkene: Mamoz, Elkjøp, Lefdal og Expert. Kan godt bestille på nett, men da foretrekker jeg norske butikker. Du må ha et hovedkort og to skjermkort som støtter sli. Det er også anbefalt å ha en strømforsyning som passer for denne bruken. (Tatt fra nvidia sine nettsider) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Har alt det. Det er ikke det jeg lurte på heller, jeg lurer på hvor jeg kan få tak i en sli-bridge. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan sjekke det for deg, men hvilket merke er skjermkortene. Mener slikt som XFX eller Asus. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=sli-bridge&_sacat=See-All-Categories Ebay enkelt og greit. HAr paypal enkelt og trykt. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tror egentlig at du må fortelle oss hvilke skjermkort du har før vi kan gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Nvidia (Som jeg skrev i førsteposten) GeForce GTS 250. Edit: Har lite lyst til å bestille fra Ebay siden det ofte tar lang tid før pakken kommer til Norge. Endret 20. januar 2010 av lolidude Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 SLI-Brige er ikke avangsert greier. SLI-briger er ledning kobler i sammen 2 skjermkort. Merket har ikke si. Alle merket har samme standar. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 SLI-bro følger som oftest med hovedkortet hvis SLI er støttet. Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Pleier å følge med skjermkortet, men dette er noe alle seriøse hardware- butikker har. Bare å sende en kjapp e-post. Edit: Tror jeg har en liggende ett sted som du kan få, mot porto Endret 23. februar 2010 av xdrea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå