Gå til innhold

Ryktes om iPhone OS 4.0 neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et nytt iPhone OS med en ny hjem-skjerm hadde gjort seg. Kjenner jeg ønsker meg noe lignende Android (?) med f.eks værmeldinger fra en valgfri værmeldingsapplikasjon der. Multitasking er egentlig ikke noe stort savn hos meg, så om det skulle dukke opp er det vel egentlig kun muligheten til å kunne bruke Spotify i bakgrunnen som tiltaler meg.

Lenke til kommentar

Å kunne lukke programmer for så å starte/gjenopprette dem der man var var et stort savn for meg inntil jeg jailbreaket og la inn Backgrounder. En løsning fra Apple som vil la meg ta ansvar for mitt eget batteri hadde jeg satt pris på, og får meg veldig mye nærmere et Spotify Premium abonnement. Å kunne personliggjøre startbildet utover bakgrunnen, gjerne med direkteoppdateringer til feks. mail, Facebook, Twitter og lignende applikasjoner hadde vært prikken over i'en når det gjelder enkelthet. Hvis en er ute og går i møkkavær med hansker og ønsker å se om det er noe nytt på en av de nevnte tjenestene burde det være mulig å se det uten å mase for mye med hansker, og få de rett på hjem-skjermen. Gleder meg til å se hva som faktisk kommer!

Lenke til kommentar

Et nytt iPhone OS med en ny hjem-skjerm hadde gjort seg. Kjenner jeg ønsker meg noe lignende Android (?) med f.eks værmeldinger fra en valgfri værmeldingsapplikasjon der. Multitasking er egentlig ikke noe stort savn hos meg, så om det skulle dukke opp er det vel egentlig kun muligheten til å kunne bruke Spotify i bakgrunnen som tiltaler meg.

 

Apropos ny hjem-skjerm var dette noe BoyGeniusReport også håpet på, men her manglet detaljer fra kilden... :ph34r:

Lenke til kommentar

Å kunne lukke programmer for så å starte/gjenopprette dem der man var var et stort savn for meg inntil jeg jailbreaket og la inn Backgrounder. En løsning fra Apple som vil la meg ta ansvar for mitt eget batteri hadde jeg satt pris på, og får meg veldig mye nærmere et Spotify Premium abonnement. Å kunne personliggjøre startbildet utover bakgrunnen, gjerne med direkteoppdateringer til feks. mail, Facebook, Twitter og lignende applikasjoner hadde vært prikken over i'en når det gjelder enkelthet. Hvis en er ute og går i møkkavær med hansker og ønsker å se om det er noe nytt på en av de nevnte tjenestene burde det være mulig å se det uten å mase for mye med hansker, og få de rett på hjem-skjermen. Gleder meg til å se hva som faktisk kommer!

Kjøper du en HTC Hero så får du alt dette! :)

Lenke til kommentar

Det er en i klassen som har en Hero, og det er en fin telefon, men etter å ha hatt iPhone i to år har jeg blitt litt for vandt med Apple sine løsninger og grensesnitt. Jeg har også lagt mange, mange kroner igjen i AppStore, så et plattformbytte er lite aktuelt. Takk for innspill, though. :)

Lenke til kommentar

Appstore Apps iZ the DeviL!!!

Har lagt igjen en fin 4 siffret sum i AppStore...

Skulle gjerne prøvd en ny mobil neste gang, men frykter det blir en 3GS (eller neste generasjon) for å få beholde Appsene mine..

Ganske tragisk igrunn.

 

Eneste jeg håper for OS4 er mere frihet for utviklerne (multitasking, toplock-button blablabla)

 

Og mulighet for mer brukertilpassing av utseende...

 

Det er 30millioner iPhones i bruk i verden, å alle er like... :rolleyes:

(- jailbroken)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...