Katarina Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg trenger et program for innspilling av lyd (opplesninger). Det bør være enkelt og lett å forstå, uten tidsbegrensning og helst gratis. Jeg trenger ikke et helt lydstudio og krever få redigeringsmuligheter (klipping og helst endring av bass/diskant + tips om fjerning av støy fra opptak). Finnes det noe slikt? Har sett på Audacity og Quartz Studio, men er usikker. Noen som har erfaring med disse eller andre som kan anbefales? Takknemlig for alle tips, råd og anbefalinger! Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Sound recorder i windows ? Lenke til kommentar
Katarina Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Har prøvd den, men får bare tatt opp ett minutt om gangen. Er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Her er en som virker i 10min og er freeware www.webattack.com/get/pocketvoice.shtml Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Trenger du støtte for flere spor? Altså å kunne ha flere spor oppå hverandre? Det at det må være billig er litt vrient, men det finnes nok noen jalla demoer der ute på nettet. Hadde ikke hw.no-forumet vært imot piratkopiering, så hadde nok jeg vært så frekk å foreslå at du kunne lastet ned Vegas Audio fra internett et sted, men det skal jeg ikke gjøre grunnet retningslinjene. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Btw: Det var windows, vel? Jeg bare har som default at når noen spør, så gjelder det windows. Hvis det ikke er det, men Linux, derimot, da er det beste programmet jeg kan anbefale Broadcast 2000. Det er selvsagt gratis, og kommer i rpm-pakker, som gjør det MEGET enkelt å installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå