TST Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tre spill og tre tøffe skytevåpen i premiepotten. Les hele saken Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Håper jeg faktisk for engangskyld vinner. Devil may cry var jo et bra spill det jeg fikk prøvd. Og som jeg har lest i annmeldelsen så skulle spillet være bra. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 wow, for en gang skyld så kunne jeg svaret Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 veldig tøft, hadde ikke hatt noe i mot denne premien nei. på tide eg vinner noe her på gamer og *hint hint* Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vil ha! Passer perfekt oppå TV'n min Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Håper jeg faktisk for engangskyld vinner. Devil may cry var jo et bra spill det jeg fikk prøvd. Og som jeg har lest i annmeldelsen så skulle spillet være bra. For å bli med i trekningen må du være fylt 18 år (på grunn av spillets aldersmerking) Sorry mac, better luck next time Endret 20. januar 2010 av Leaf Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde gjort seg godt, vurderer å skaffe det, men er litt short-stacked på cash om dagen Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Endelig en konkuranse om Bayonetta Har prøvd Demoen, og ut ifra det så ser det ut som ett fantastisk gøy og morro spill Pistoler festet til bena... kan det bli bedre? xD (kan faktisk det, man kan jo få på seg større våpner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå