VEH_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Utvikler avslører de første nedlastbare pakkene og Cerberus-nettverket. Les hele saken Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Spillet er uansett bestilt via Steam, så nå er det bare å vente på godsakene. Jeg er klar om 1 uke og 14 timer. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Smart måte å hindre at folk kjøper spillet brukt dette. Ikke lenge igjen til det slippes nå, teller dagene! Endret 20. januar 2010 av thebutcher Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Smart måte å få enda flere til å laste det ned ulovlig. Men, men, må i alle fall ikke betale denne gangen for "tillegget". Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har forhåndsbestilt Deluxe Digital Edition fra Steam, og gleder meg. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Har forhåndsbestilt Deluxe Digital Edition fra Steam, og gleder meg. Har forhåndsbestilt deluxe digital jeg også! Har vært tilhenger av cover og plate lenge men innser nå at dette egentlig er overflødig. Blir nok steam på meg fra nå av. Noen som vet om de belaster visaen med en gang eller venter til spillet slippes? Endret 20. januar 2010 av lenny25 Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kjøpte CE fra game selv, gleder meg skikkelig til den pakken lander i postkassen Hvorfor kjøpe på steam forresten? Steam: ME2: DD - 59.99€ ME2: - 49.99€ Game: ME2: DD - 51.52€ ME2: CE - 45.8€ ME2: - 34.35€ Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har gledet meg til dette spillet lenge.. MEN i helgen som var var jeg så heldig å fikk Red ring of Death.. Heldige meg, så er 2 uker etter det kommer ut til jeg for spilt det. Første gang det er noe galt med 360 så skal det skje på et sånt tidspunkt. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har gledet meg til dette spillet lenge.. MEN i helgen som var var jeg så heldig å fikk Red ring of Death.. Heldige meg, så er 2 uker etter det kommer ut til jeg for spilt det. Første gang det er noe galt med 360 så skal det skje på et sånt tidspunkt. Ooh, suger for deg! Har bestilt CE til PC selvB) Spill fra bioware = spilles på pc! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde ikke vært meg i mot å få dette rett på platen, siden det nå kommer til å ete harddiskplass samt bare kunne hentes ned èn gang per konto. Har under en gigabyte igjen på min 120gb hdd, men får bare slette spill, da. Hvordan er det forresten med DLC og lokal deling? Hvis jeg har kjøpt og lastet ned Pinnacle Station til ME(1) med min Xbox Live-konto, kan en annen konto på samme Xbox bruke det innholdet? Lenke til kommentar
brutback Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 CE versjonen er visstnok forsinket med en hel uke. En HEL uke! Undertegnede kan ikke vente så lenge så blir vel en Digital Deluxe Edition i stedet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg er litt slem nå men... Det er bare bra at CE er forsinket, da rekker jeg å få lønn i tide til å få kjøpt det^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå