BrABAk Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Trenger en klan i WC3 som kan lære meg strategier og spillemåter og gjøre meg en bedre spiller... Har problemer på Battle.net er level 2 så jeg er ikke mye å skryte av, men jeg er grei å ha med å gjøre... Trenger også en klan i CS for å komme meg vekk fra public serverne som er fylt med klagende idioter og useriøse folk som bare slenger dritt... ? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 angående WC3: en klan er ikke nødvendigvis løsningen på problemet ditt - joa, kjempekult å ha klantag og sånt, men hvis du finner deg noen å spille customgames med istedet så er det ofte en vel så god måte å lære seg spillet på. spør litt rundt på kanalen, det er antagelig folk der som er mer enn villige til å hjelpe deg! lykke til! Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 heng litt i nor-1 .. finst sikkert likesinnede som ogso vil ha clan.. and them merge:P .. til det å bli beire, www.warcraftstrategy.com . www.replayers.com . www.warcraftreplays.com . download replays og lær ka dei gode spelerane gjer.. for å sjå replays , legg replay i replay mappa i warcraft3 mappa dit.. deretter runner du wc3 og ->singel player-> view replay. Og. som sakt, trening gjer mester.. Men først av alt : http://www.battle.net/war3/ (warcraft 3 strategy guide) les alt der, om din rase feks.. lær alle armor og damage types.. kva damage type som er best mot den og den armoren.. osv.. les alt om unitane.. DETTE ER NYTTIG STOFF, og hjelper deg VELDI mykje på vei.. Lenke til kommentar
BrABAk Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 takk begge 2.. skal se videre på saken.... når det gjelder det den cs klanen vil eg ikke joine en klan lenger... 100% Warcraft Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Trenger du warcraft klan, så gå hit: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?p=1070...hlight=#1070756 og møt opp på kanal: 'gamer.no' (midlertidig kanal) klokken 10 i morgen kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå