mcgroven Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Bobby Kotick er stor i kjeften. Igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Han har jo forsåvidt rett, de siste interessante Spider Man-spillene kom henholdsvis i 2000 og 2002. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Spillene han snakker om er Spider-Man: Web of Shadows, Spider-Man 3, Spider-Man: Friend or Foe, Spider-Man: Battle for New York, Ultimate Spider-Man og Spider-Man 2. Vel, jeg likte faktisk de to uthevede veldig godt, to konge free-roam spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Prøver han å vinne tilbake kredibilitet ved å si noe alle vet? Jeg virker kanskje veldig negativ ovenfor Kotick, men jeg har nada til overs for ham. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Likte også veldig godt spider-man 2, men resten har jeg ikke prøvd i det hele tatt eller noe særlig, grunnet dårlig første intrykk. Men heisann, så mange spill listet på høyre side av artikkelen har jeg aldri sett før! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 De aller fleste har sugd, men Spiderman 2 var faktisk sinnsykt fett når det først kom, noe jeg har spilt utrolig mye. Spiderman 3 var bedre enn 2ern igjen, men nå snakker jeg kun om alt annet enn historien, bare det å leke seg rundt som egentlig var morro med spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå