V. Haugen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Gå ikke glipp av denne kreative YouTube-videoen, som setter standarden for utpakking av nye mobiltelefoner. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg foretrekker en rolig video hvr en PERSON pakker ut. Istedet for at det er flashy. Synes videoen var ganske teit, en utpakking er best om man tar det i lavere tempo. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja en vanlig video er mye bedre. Denne videoen sa meg ingenting. Bare "Ninja-style" -.- Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg foretrekker en rolig video hvr en PERSON pakker ut. Istedet for at det er flashy. Synes videoen var ganske teit, en utpakking er best om man tar det i lavere tempo. Da har dere noe å se fram til, vi har akkurat kjøpt inn et enkelt HD Flip-kamera, for å ta mer video av telefonene vi tester og er på pressekonferanser og ser på. Det tar nok litt tid før vi har perfeksjonert uttrykket, men vi håper dere har tålmodighet med oss mens vi finner ut av formatet :-). Endret 20. januar 2010 av Marte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg