mcgroven Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Neste del av slåssespillserien nærmer seg, se ferske bilder her! Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har lyst til å prøve spillet. Må jeg ha spilt de to andre for å skjønne noe? Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det ser virkelig awesome ut! Synd med alle disse ekslusive spillene Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har lyst til å prøve spillet. Må jeg ha spilt de to andre for å skjønne noe? Du trenger vell strengt tatt ikke ha spilt de tidligere spillene da du nok får en rask innføring når du starter dette spillet?! . Når det er sagt er det å anbefale å ha spilt de tidligere spillene, da jeg går ut ifra, at du vil få en mye bedre spill opplevelse Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det spillet her kommer til å selge mange PS3 maskiner fremmover.... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg får se hva jeg gjør. Muligens spiller jeg dette først også spiller de andre etterpå om det faller i smak. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Fanden...NÅ må jeg kjøpe god of war 1 og 2 til ps3 (aldri spillt dem) Har tonnevis med ting jeg må spille gjennom...Såååå synd... YAAAAAAAAAY! Lenke til kommentar
jokke2k9_InnleggNO Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg prøvde demoen, og dette spillet blir rått ! Actionactionaction !!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Dere som ikke har kjøpt GoW 1 og 2 bør virkelig gjøre det. Ikke bare er det sikkert en fordel før en setter igang med GoW 3, men de er også fantastiske spill. Når det gjelder bildene fra GoW 3 synes jeg det ser utrolig lekkert ut. Men håper snart noen utviklere kan ta tak i bakken. Alt er så flatt og grafikken ser mye dårligere ut der. Slik har det vært i alle år. Mener jeg leste noe om at Alan Wake skulle fikse litt på det? Endret 19. januar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Håper jeg får den store pakken av dette spillet . Håper håper håper! Lenke til kommentar
Magster82 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har lyst til å prøve spillet. Må jeg ha spilt de to andre for å skjønne noe? Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å spille igjennom 1 & 2 først!!jeg spilte de for første gang for bare et par uker siden når jeg kjøpte meg collection utgaven som er til ps3.Jeg var veldig skeptisk siden jeg i utgangspunktet ikke liker hack'n slash!jeg har aldri hatt større spilloplevelse enn på god of war før!Disse spillene er helt sinnsyke!de drar deg inn i en verden du aldri glemmer!Og gir deg en historie du du aldri ønsker skal slutte!!KJØP DEM!!LOVER AT DU IKKE VIL ANGRE! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 fanken azz, har desverre ikke PS3 og får da ikke opplevd dette! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kommer nok til å kjøpe meg en PS3 snart, og dette er et av spillene jeg skal ha. Er det ikke sånn at 1 og 2 kommer med ny grafikk til PS3? Mener å ha lest dette et sted.... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kommer nok til å kjøpe meg en PS3 snart, og dette er et av spillene jeg skal ha. Er det ikke sånn at 1 og 2 kommer med ny grafikk til PS3? Mener å ha lest dette et sted.... Stemmer det, men det selges seperart da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå