V. Haugen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vi triller terningen på mobilutgavene til Aftenposten, Dagbladet, Nettavisen og VG. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hvilken boks ligger lenkene i? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du finner iallefall artiklene her: VG Mobil Dagbladet Nettavisen Aftenposten Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hvilken boks ligger lenkene i? Jeg har oppdatert artikkelen med direktelenker, takker for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva med NRKs mobil / Iphone-sider? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dagbladet ser klart best ut. VGs design er utdatert og ser forj*****. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nettavisen, men ikke NRK? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg stiller meg også veldig undrende til at man velger Nettavisen, men utelukker NRK. For noen år siden ble de ansatt som best i Norden på mobil. De ligger vel også på 2 eller 3 plass blant nettavisene. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg stiller meg også veldig undrende til at man velger Nettavisen, men utelukker NRK. For noen år siden ble de ansatt som best i Norden på mobil. De ligger vel også på 2 eller 3 plass blant nettavisene. Årsaken til at NRK ikke er inkludert i denne omgang er at vi først tok for oss "avisene" (VG, Dagbladet, Aftenposten og Nettavisen). De kommende månedene tar vi for oss NRK Nyheter og TV2nyhetene, samt "øvrige aktører" som for eksempel ABC Nyheter. Har du tips til en god norsk nyhetsside for mobilen som bør være med her, send meg en mail på [email protected] eller kommenter i denne forumtråden. Målet er å ha en slags kåring av "den beste nyhetssiden for mobil" (veldig gjerne med hjelp fra våre lesere på et eller annet vis) nærmere sommerferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg