OHJohansen Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Her får du en MP3-spiller med knallgod lyd ? og som er enkel i bruk. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Da må jeg hatt en gammel versjon av denne, i pakken min fulgte ikke med fly-plugg og mp3 til stereo plugg, eller veldig fornøyd med den. Kunne dog tenkt meg andre headsett da jeg bruker disse på trening og de faller av når jeg begynner å svette litt, på en annen side vil jeg dog ikke få støy-reduseringen. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Kjøpte denne på Elkjøp før jul til 1945.- Bra lyd, bra batterilevetid og presis styring av musikkvalg er positive sider. Bruker man den på wlan, så er det enkelt å trykke på youtube for å få opp musikkvideo av sangen man hørte på i f.eks .mp3. Ellers er nettleseren ubrukelig. Bruker mest Koss porta pro, men de medfølgende pluggene er OK og kjekke å ha når man ikke gidder å ha med seg ørevarmerne Alt i alt er jeg meget positiv til spilleren. Kjøpte den ikke for å surfe med anyway. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Vil noise canceling virke med headsett av typen koss porta pro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg