VEH_InnleggNO Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 De nye utgavene har fått norsk slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Rart å tenke på, men dette er nesten garantert det spillet i 2010 jeg kommer til å bruke mest tid på. Siden jeg kjøpte en DSi med Pokémon Platinum i september har jeg ikke lagt mindre enn 296 timer i det i følge spillets innebygde teller. Det er også det første Pokémon-spillet jeg har eid selv, så å si at det engasjerer er å putte det pent. Bulbapedia er fin å ha i bakhodet når en spiller taktisk, og med alle generasjon III spill på GBA, Platinum, Pearl og HeartGold satser jeg på å "Catch'em All"! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Pokemon Blir garantert kjøpt! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Merkelig dette her Pokemon er vel de spillene med minst innovasjon de siste 10-15 årene og likevel selger det som hakka møkk B) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvorfor forandre på en allerede utmerket oppskrift. Dette blir garrantert kjøp, klarer nesten ikke vente til mars. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvorfor forandre på en allerede utmerket oppskrift. Dette blir garrantert kjøp, klarer nesten ikke vente til mars. Jeg fikk nesten litt lyst på en DS nå. Husker jeg brukte å spille Pokemon Gul på GameBoy Color, good times. Lenke til kommentar
lrims Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Elsket Pokemon spillene noe enormt i yngre dager, og den absolutte hovedgrunnen til at jeg skaffet meg en DSi i fjor sommer var at jeg hørte de lagde en nyversjon av Gold/silver, så endelig skal jeg får brukt den til hva den var lagd for! Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Skal ha meg DSi xl kun til dette. Driter steinhardt i hva massen synes om jvem som bør spille dette. Pokemon er en av de veldig få spillseriene jeg ikke ble lei og isteden spillte til blods. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå