Gå til innhold

Ingen oppfølger for Heavy Rain (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er kult å se at ikke alle føler det nødvendig å lage en serie ut av alle spillene sine. I år er det jo utrolig mange oppfølgeren som kommer ut og jeg klarer ikke å unngå og tenke hva slags nye spill vi kunne fått om halvparten hadde begynt på noe nytt fremfor å fortsette på noe de allerede har.

Lenke til kommentar

But then again, det er noen spill som "fortjener" oppfølgere, og en god del som overhodet ikke trenger oppfølgere. Jeg for min del er ikke veldig begeistret for oppfølgere, hvis jeg ikke ønsker det selv såklart.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

dette er absolutt en bra ting, er ganske irriterende når utviklere rett og slett ødelegger story'en for de skal gi ut oppfølgere for å tjene mer penger.

noen spill trenger selvfølgelig oppfølgere og som gjør dem enda bedre, men når spillet er ferdig så er det ferdig. bra gjort :D

Lenke til kommentar

som flere har sagt før meg så syns jeg det er flott å se at Quantic dream og Cage ikke har tenkt å tyne oss forbrukere for cash i det uendelige men og heller fokusere på nye prosjekter! Absolutt et stort pluss i margen for min del :) Gleder meg til Heavy Rain! En av titlene jeg har store forventninger til i år!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...