-=Makaveli=- Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei Hei Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne drivere til windows 2000.. lyd drivere til lydkort: Sigmatel C-Major Jeg finner bare til windows xp, men windows xp sugg jo hard, så jeg trenger til windos 2000..sitter her uten lyd Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei, Fant bare til XP jeg også. Tror du kan glemme 2k. Bruk topic litt bedre neste gang, så slipper du masse kommentarer fra lissom-moderatorer (ikke meg altså :wink: ) Henning Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei, Fant bare til XP jeg også. Tror du kan glemme 2k. Bruk topic litt bedre neste gang, så slipper du masse kommentarer fra lissom-moderatorer (ikke meg altså :wink: ) Henning Jepp ! Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 banna !! æ vil itj ha windows xp!! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ofte er 2k og xp drivere like. prøv? Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 hmm oki skal prøv d, men tror systemet klikker da... Lenke til kommentar
Graphic LiFE Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Bare et lite svar angaaende din misnoye med winxp... har hatt win2k i 5 aar eller noe saant...og fant ut at jeg hatet winxp kort etter lansering... men saa puttet jeg winxp paa maskina mi igjen, for ca 2 uker eller noe saant..og er kjempe fornoyd...digger xp naa... veldig bra, saa jeg skjonner ikke hvorfor du misliker winxp da...kanskje pga daarlige erfaringer, men hvis det er bare pga du har provd det paa en annens maskin, eller du har hort det fra en kompis som har hort det fra en kompis som har.. osv, saa burde du prove det.. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er som regel meget fornøyd med windows xp, men tror at linux kan godt være et bedre alternativ (holder på å sette meg inn i det nå). I di fleste tilfellene er det dårlig kombinasjon av Hardware og windows xp som utgjør den største misnøyen hos mange... Tipper det også er rett og slett en vanesak... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Dårlig topic og i tillegg utvikler dette seg til å bli en OS-tråd. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg