Gå til innhold

Allods Online

Anbefalte innlegg

huff, guilden min har blitt inactiv og rimelig ødelagt siden guild masteren dro så har funnet ut at eg må bytte guild. så er det noen her som har noen gode forslag eller har sin egen guild eller noe de mener er bra? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg også er i denne guilden, så kan vi jo lage en guild? :D Trur ikke jeg kommer til og være den mest aktive, men jeg har en polsk venn som skal teste dette nå også.

Er ganske synd, men det ser ut som chatten har blitt overfylt av gold sellers... :(

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Er ganske synd, men det ser ut som chatten har blitt overfylt av gold sellers... :(

Iallefall på league siden er dette et nokså marginalt problem - bare ignorer boten så blir det stille noen dager - de må levle til 7-8 for i det hele tatt å komme til hovedbyen, så det er ikke de helt store mengdene av dem.

Lenke til kommentar

ja eg får nesten ingen gold sellers folk for eg har ignorert dem, det er nok det beste å gjøre så holder de seg vekke en stund.

og eg er gjerne med å prøve å lage en guild, kan bli gøy det visst vi får det til ordentlig. guilden vi er i nå er forsåvidt ikke dårlig og kyroo funker fint som guild master, men er lite activitet og virker ikke som vi får inn så mange nye folk :p

Lenke til kommentar

nei no har eg ikke hørt på makan asså, her bare foråder du league og stikker over til empire :o

MADNESS I TELL YOU, men då kan eg jo seff ganke deg :D

(....you have been warned)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

om 30 lvler ja, vel om 30 lvler så er eg no lvl 40 da, eller egentlig 47, men max er 40 :p

holder forsatt på med almost for free questet for å få baggen, men det tar jo så monster lang tid. har aldri gidd til å prøve å få tak i itemene eg trenger. men for de som holder på med questet så erd et anbefalt å joine et raid for det for då økes drop chance.

trenger seriøst water of death og water of life for å resette talents og specc, men de eneste 2 water of life eg har funnet var på AH på nåværende bud på 80 gull. dyre saker det der.

tenkte også å lage en empire på ZAK seinere, når mainen min har komt litt lengre.

Lenke til kommentar

Heh, gull. Etter en laaaaang grind for å komme seg opp i level i Alchemy (dyrt var det også) så kan jeg nå (lvl 200+ holder) lage potions som gir direkte 3:1 fortjeneste *til vendor* så lenge det ligger ingredienser av rett sort på AH (og det gjør det stort sett alltid). Det var det pengeproblemet :p

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

woot? :o

seriøst? huff ja for så smart var eg som valgte herbalism som første proffesion, har tenkt å velge alchemy som neste.

kosen ligger det ann på gullet så langt då? eg ligger i svake 7 gull for tiden, er jo nesten fordervet trist. og ka level er du i no? eg er i lvl 17 og holder på i frozen frontier for tiden, noen av de findene der er litt bad ass.

Lenke til kommentar

Har vel rundt 50g på lvl 25 - føler ikke behovet for å samle sammen så mye når man i praksis kan gjøre bly til gull (kjekk referanse, hirr) :whistle:

Holy lands er dessverre i overkant frustrerende, spesielt nå som det absolutt fantastiske Bad Company 2 ligger og godgjør seg på harddisken, så blir ikke allverdens med spilling for tiden.

Lenke til kommentar

nei kan forstå at det blir fristende og heller spille bad company 2 :p

holy lands skal tydeligvis være litt irriterende pågrunn av mye high lvls som ganker low lvls også er det irriterende for de dreper NPC-er som teleporteren til hverandre og slikt.

håper de gjør noe med det snart da. må få levelet til 20 og kommer meg ut av frozen fronier, lei av snø nå.

Lenke til kommentar

holy lands skal tydeligvis være litt irriterende pågrunn av mye high lvls som ganker low lvls også er det irriterende for de dreper NPC-er som teleporteren til hverandre og slikt.

Stemmer bra det - spesielt irriterende når det generelt er litt for få quester til å levle på, veldig tilfeldig hvor de er på kartet, og gjerne mye quester som involverer å løpe rundt rett ved siden av fiendtlig base. Argggh :/

Lenke til kommentar

Kommer til å wipe? Hvem hva hæ? Snart lvl 10, spiller kanskje en time i uka eller noe sånt. Orker ikke bruke så mye tid før jeg får mer info hvordan spillet er i litt høyere lvl. Virker til å være absurde priser, items som du må betale for, og veldig mye ganking, selv i de laveste områdene. Lovende :p

Fortell gjerne hvordan ZAK serveren er, det skal jo være en "internasjonal" server der engelsk ikke er språket. Synes det konseptet er rimelig bås.

Liker spillet, for å slenge ut noe positivt.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...